کد: 13970112289578540

لذت سفر با تور ریلی قشم از اصفهان

تور ریلی قشم از اصفهان را با چهارسوگشت تجربه کنید

کد: 13970112289578540

https://goo.gl/GYvyjA

، اصفهان , (اخبار رسمی): تور قشم از اصفهان با قطار دارای چند مزیت ویژه و منحصربه‌فرد است. از این میان می‌توان به قیمت مقرون‌به‌صرفه این برنامه اشاره کرد. بدون در نظر گرفتن فاصله میان مبدأ و مقصد در سفر قشم از اصفهان، این تور یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های سیاحتی و تفریحی به‌حساب می‌آید.

تور ریلی قشم از اصفهان را با چهارسوگشت تجربه کنید
تور ریلی قشم از اصفهان را با چهارسوگشت تجربه کنید

انگیزه‌های مختلفی برای سفر به جزیره قشم وجود دارد. این جزیره بی‌نظیر، در حقیقت وسیع‌ترین خشکی در میان آب‌های شمال و جنوب ایران یا به‌عبارت‌دیگر، بزرگ‌ترین جزیره ایران است. قشم در فاصله نه‌چندان زیادی از سواحل جنوبی استان هرمزگان قرارگرفته است. علی رقم این‌که بخشی از سفر زمینی به جزیره باید در میان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس طی شود، بااین‌حال تورهای زمینی قشم از مشتریان زیادی برخوردار هستند. انواع این تورها بسیار متنوع و از شهرهای گوناگون به مقصد قشم برگزار می‌شود. تور قشم از تهران زمینی، تور قشم از اصفهان با قطار و یا تور ریلی قشم از شهرهای مختلف دور و نزدیک، بخشی از این تنوع را شامل می‌شوند.

در میان مسافران قدیمی جزیره قشم، اهالی شهر اصفهان همواره تعداد قابل‌توجهی را تشکیل می‌داده‌اند. هم‌وطنان اصفهانی با همراهی انواع سفر ازجمله تور قشم از اصفهان با قطار، هرساله بخشی از تعطیلات و زمان فراغت خود را به قشم گردی اختصاص می‌دهند.

تور قشم از اصفهان با قطار دارای چند مزیت ویژه و منحصربه‌فرد است. از این میان می‌توان به قیمت مقرون‌به‌صرفه این برنامه اشاره کرد. بدون در نظر گرفتن فاصله میان مبدأ و مقصد در سفر قشم از اصفهان، این تور یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های سیاحتی و تفریحی به‌حساب می‌آید. برخی از دلایل این طرفداری مربوط به کیفیت سفر با قطار به‌ویژه برای گروه‌های دوستانه و خانوادگی است. معمولاً گروه‌های این‌چنین که برای مسافرت‌های تفریحی و سیاحتی برنامه‌ریزی می‌کنند، ترجیح می‌دهند با کرایه کردن یک یا چند کوپه به‌صورت اختصاصی و دربست، در کنار هم‌سفران خود ساعات خوشی را تا رسیدن به جزیره طی کنند. آن گروه از گردشگرانی که سابقه زیادی در سفرهای گروهی دارند، می‌دانند که قسمت بسیار لذت‌بخش و موردعلاقه همه گروه، ساعاتی است که در مسیر رفت‌وبرگشت طی می‌شود. به‌خصوص برای سفرهایی مانند تور قشم از اصفهان با قطار، این ساعات به‌اندازه کافی فرصت برای خوشی‌های حین مسیر را فراهم خواهد کرد. علاوه بر این موضوع که گروه مسافران می‌توانند در کنار یکدیگر تا رسیدن به جزیره ساعات خوبی داشته باشند، به دلیل امکانات رفاهی قطار قادر خواهند بود به‌اندازه کافی استراحت کنند. خوابیدن و استراحت در مسیرهای طولانی تا رسیدن به مقصد، باعث می‌شود که مسافر هنگام رسیدن به جزیره قشم از روحیه بالا و سرحال برخوردار باشد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی نیست تا پس‌ازاینکه پا در جزیره می‌گذارد، نیاز به رفع خستگی در هتل و یا اقامت گاه خود احساس کند. از این بابت، امکان استفاده بهتر از ساعات حضور در جزیره را خواهد داشت.

علاوه بر این‌که در طی مسیر تور قشم از اصفهان با قطار، شرایط دورهم بودن اهالی گروه و خانواده و همچنین استراحت کافی آن‌ها وجود دارد، نکته مهم دیگر، مقرون‌به‌صرفه بودن این سفر است. در حقیقت بسیاری از گروه‌های طبیعت‌گردی و بوم گردی، به دلیل قیمت نسبی کمتری که بلیت‌های قطار دارند، این وسیله را به‌عنوان وسیله سفر خود برمی‌گزینند. برای این عده، قیمت تمام‌شده سفر از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه هرسال چندین سفر دور و نزدیک را در دستور کار خوددارند و با این حساب اگر با هواپیما و نرخ‌های بالای گردشگری اقدام به سفر کنند، با مشکل مواجه خواهند شد. گروه‌های طبیعت‌گردی یا به‌صورت دربست اتوبوسی را برای سفر به قشم کرایه می‌کنند و یا دریکی از انواع تور قشم از اصفهان با قطار ثبت‌نام می‌نمایند.

مزیت شرکت در تور، این است که بخش عمده‌ای از هماهنگی‌ها و تعیین ساعت رفت‌وبرگشت از قبل مشخص‌شده و دیگر نیازی به برنامه‌ریزی توسط افراد گروه ندارد.

جزیره قشم از چنان انواع و قابلیت برای انواع رشته‌های گردشگری برخوردار است که می‌تواند افراد مختلف با سلایق و علاقه‌های گوناگونی را به خود جذب نماید. سیل ورود گردشگران مختلف از اقصی نقاط کشور به جزیره قشم، موجب شده تا این جزیره به قطب گردشگری منحصربه‌فردی در جنوب کشور ایران تبدیل شود. به‌این‌ترتیب، انواع تورهایی که به مقصد قشم تعریف و اجرا می‌شوند ازجمله تور قشم از اصفهان با قطار، فرصت بی‌نظیری را برای سیاحت و استفاده از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این جزیره فراهم خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی