اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970112289608496

لذت سفری ارزان با تور لحظه آخری کیش

کیش در وقت اضافه، تور لحظه آخری کیش

کد: 13970112289608496

https://goo.gl/JMfvRH

، (اخبار رسمی): به دنبال استقبال فراوان از تورهای کیش، تور لحظه آخری کیش نیز مشتریان و طرفداران فراوان خود را دارد. سفر به این جزیره برای آن‌هایی که اهل سیاحت و تفریح هستند، چندان دشوار نیست و مهیا شدن برای سفر کیش هم کار سختی برای این گروه از گردشگران محسوب نمی‌شود.

کیش در وقت اضافه، تور لحظه آخری کیش
تور لحظه اخری کیش از اصفهان با همای سعادت

یکی از روش‌های بسیار خاص و جالبی که در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی حوزه گردشگری قرار گرفته است، تورهای لحظه آخری است

تور کیش یکی از بهترین و در دسترس‌ترین گزینه‌های سفر است. برای گردشگران حرفه‌ای و کسانی که هر سال در انواع رشته‌های گردشگری به کیش یا قشم یا سایر جزایر و نواحی جنوبی ایران سفر می‌کنند، تور کیش یک پیشنهاد غیر قابل چشم‌پوشی است. از طرف دیگر، برای افرادی که هر از گاهی قصد تنوع آب‌و‌هوا و تجربه تفریح متفاوت دارند نیز پیشنهاد سفر با تور به کیش می‌تواند گزینه‌ای عالی محسوب شود. انواع تور کیش از شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود و در قالب‌های مختلفی مانند تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان و … مسافران را از مبدا به مقصد خود می‌رساند. شرایط عمومی منطقه کیش و همچنین وجود زیر ساخت‌ها و امکانات ویژه گردشگرپذیری این جزیره زیبا، باعث شده تا تبدیل به قطب گردشگری معروفی در جنوب کشور ایران شود. به دنبال این مقدمات و عنوان، هر ساله گاهی تا بیش از یک میلیون نفر جزیره کیش را به عنوان مقصد مسافرت خود بر می‌گزینند.

یکی از روش‌های بسیار خاص و جالبی که در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی حوزه گردشگری قرار گرفته است، تورهای لحظه آخری است. سفر با تور به جزایر جنوبی ایران نیز از این روال مستثنی نبوده و انواع تور لحظه آخری کیش و یا قشم و … به این پهنه‌های خشک شگفت‌انگیز در میان آب‌های نیلگون خلیج همیشگی فارس در جریان هستند. تور لحظه آخری کیش جزو شیوه‌های نوین سفرهای درون مرزی است که تا چند سال گذشته چندان علنی نمی‌شد و به دلیل کمبود امکانات اطلاع‌رسانی و شبکه‌های مجازی، کسی از وجود آن اطلاع زیادی نداشت. امروزه به لطف وسایل ارتباط جمعی مدرن، آژانس‌ها و دفاتر سیاحتی به راحتی می‌توانند این قبیل آگهی‌ها مانند تور لحظه آخری کیش را به اطلاع همه مخاطبان خود برسانند.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد منظور از تور لحظه آخری کیش این است که برنامه‌ریزی و اجرای آن به صورت ناگهانی انجام می‌شود، اما واقعیت امر این طور نیست. تورهای لحظه آخری به معنای طور معمول و در حالت اصولی، همان تورهای عادی هستند که چند ساعت مانده به اجرا و به دنبال نرسیدن به ظرفیت کامل، با نام لحظه آخری عرضه می‌شوند. این تورها یک معامله برد-برد میان برگزارکننده که همان دفاتر و موسسات سیاحتی و یا زیارتی هستند و مشتری یا گردشگران به حساب می‌آید. مخاطب تور لحظه آخری کیش و یا سایر تورهای لحظه آخری تنها چند ساعت و حداکثر یک روز برای جمع‌آوری وسایل سفر فرصت در اختیار دارد. در عوض، نرخ تور لحظه آخری کمتر است و از مسافران لحظه آخری، هزینه کمتری برای شرکت در تور گرفته می‌شود. نباید فراموش کنیم که امکانات و خدماتی که به مسافران لحظه آخری ارائه می‌شود همان خدمات و امکانات سایر مسافران است. به همین دلیل نباید تصور کنیم که برای مسافران لحظه آخری نسبت به سایر مسافران کمبودی در نظر گرفته می‌شود.

به دنبال استقبال فراوان از تورهای کیش، تور لحظه آخری کیش نیز مشتریان و طرفداران فراوان خود را دارد. سفر به این جزیره برای آن‌هایی که اهل سیاحت و تفریح هستند، چندان دشوار نیست و مهیا شدن برای سفر کیش هم کار سختی برای این گروه از گردشگران محسوب نمی‌شود. این افراد تقریبا برای هر سفر در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند اسباب لازم را جمع‌آوری کرده و کوله و چمدان خود را ببندند.

بسیاری از گردشگران حرفه‌ای و مشتریان قدیمی تورهای کیش از جمله تور کیش از تهران، همیشه برای راهی شدن به این قبیل سفرها آماده هستند. به بیان واضح‌تر، چمدان این افراد بیشتر اوقات آماده است و به محض این که میان آگهی‌های مربوط به سفرهای سیاحتی و تور های مختلف، آگهی تور لحظه آخری منتشر شد، می‌توانند به سرعت رزرو و ثبت نام را انجام دهند.

یکی از نکاتی که برای این دسته از سفرها باید مورد توجه قرار بگیرد، کسب اطلاع در مورد شرایط سفر، وسایل حمل و نقل برای جابجایی مسافر و همچنین ویژگی‌های محل اقامت هستند. این اطلاعات در نگاه اول برای تور های معمول و رایجی مثل تور کیش، بنظر موضوع قابل اعتنایی نمی‌آید. متاسفانه برخی از مسافران زمانی متوجه تاثیر هماهنگی قبلی بر کیفیت سفر می‌شوند که خدای ناکرده با مشکلی پیش‌بینی نشده در مورد خدمات تور مواجه شوند و دیگر امکان رفع آن توسط راهنما یا مسئول برگزاری سفر نباشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی