کد: 13970114289688540

زیارت مقرون به صرفه با تور ارزان مشهد

کد: 13970114289688540

https://goo.gl/sHqC9o

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر در تور مشهد ارزان شرکت کردید و تمایل به استفاده از سایر فرصت‌های سفر داشتید، پیشنهاد می‌شود حتما به دیدن موزه آستان قدس رضوی بروید. این موزه، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین گنجینه‌های فرهنگی و مذهبی کشور ایران به شمار می‌رود. گنجینه‌ای تمام عیار از آثار تاریخی در این موزه جمع‌آوری شده است.

زیارت مقرون به صرفه با تور ارزان مشهد
تور مشهد ارزان

تور مشهد جزو پر طرفدارترین و شلوغ‌ترین برنامه‌های مسافرتی به حساب می‌آید. شهر مشهد که به مشهد الرضا معروف است، مهم‌ترین و اصلی‌ترین زیارت‌گاه ایرانیان و یکی از زیارت‌گاه‌های مهم دنیای اسلام و عالم شیعه محسوب می‌شو. از این رو، انواع برنامه‌های سفر به شهر مشهد مقدس، با هدف رساندن زائران و شیفتگان آستان امامت و ولایت به مقصودشان، در شهرهای مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

برخی از مسافران شهر مشهد به دلیل اینکه هر ساله یک یا چند نوبت را به سفر زیارتی بارگاه امام هشتم (ع) اختصاص می‌دهند، ترجیحشان بر استفاده از تور مشهد ارزان است. چرا که با شرکت در این قبیل برنامه‌ها، قادر به انجام چند نوبت سفرهای دیگر نیز خواهند بود.

اما برخی دیگر از مسافران تور ارزان قیمت مشهد، قصد دارند تا هزینه‌های خود را در مواردی مانند بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد و یا خرید و بازارگردی در این شهر اختصاص دهند. این یک روش کاملا شناخته شده و پر طرفدار برای زائرینی است که قصد خرید سوغات زیاد و همچنین مشهد گردی مفصلی را در دستور کار خود قرار می‌دهند. به این ترتیب، مشتریان تور مشهد ارزان قیمت، با انواع انگیزه‌ها و اهداف، به این برنامه ملحق می‌شوند. روش‌های گوناگونی برای سفر به شهر امام رضا (ع) از جمله تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور مشهد از تهران و یا دیگر گزینه‌های سفر به مشهد وجود دارند. چند میلیون نفر از زائرین و شیفتگان زیارت، هر ساله با استفاده از این برنامه‌ها، خود را به استان خراسان و ناحیه توس می‌رسانند. این افراد از شهرهای دور و نزدیک، به مناسبت اعیاد و یا ویژه برنامه‌های مذهبی، شهر مشهد را به عنوان پاتوق گردشگری خود بر می‌گزینند.

خرید تسبیح و جانماز و زعفران و نبات به عنوان سوغات متبرک از بازارهای قدیمی و جدید شهر، از دیگر مواردی است که زیارت‌کنندگان در کنار پابوسی آستان مقدس حرم رضوی، از آن غافل نمی‌شوند. همان‌گونه که اشاره شد، بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند ضمن شرکت در تور مشهد ارزان و یا تورهای کم‌هزینه‌تر مانند تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، پول خود را صرف دیگر فعالیت‌های جانبی کنند. به این ترتیب، خرید سوغات که برخی از کالاهای محبوب آن ذکر شد، جزو جدا ناشدنی از سفرهای زیارتی به بارگاه مطهر امام هشتم (ع) است.

غیر از بازارهای شهر مشهد، اگر در تور مشهد ارزان شرکت کردید و تمایل به استفاده از سایر فرصت‌های سفر داشتید، پیشنهاد می‌شود حتما به دیدن موزه آستان قدس رضوی بروید. این موزه، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین گنجینه‌های فرهنگی و مذهبی کشور ایران به شمار می‌رود. گنجینه‌ای تمام عیار از آثار تاریخی، طبیعی، سکه‌ها، نسخ خطی، اسباب و لوازم مربوط به حوزه تاریخ علوم اسلامی و همچنین یادگارهای شخصیت‌های قدیمی و معاصر در این موزه جمع‌آوری شده است.

علاوه بر موزه آستان قدس، بازدید از موزه نادری نیز می‌تواند دیگر گزینه جانبی برای سفر با تور مشهد ارزان باشد. قبر نادر شاه افشار و محوطه و موزه کنار آن، یکی از شاخص‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر مشهد به شمار می‌رود. این شهر با دارا بودن قدمت و سابقه خاص در طول تاریخ اسلام از صدر تاکنون، محل اتفاقات بزرگ و کوچک زیادی بوده است. به همین دلیل شخصیت‌های خاص تاریخی شبیه نادرشاه افشار نیز در این شهر به خاک سپرده شده‌اند. در صورت شرکت در تور مشهد ارزان و ضمن خرید سوغات از بازار، سر زدن و گشت‌و‌گذار در میان این آثار تاریخی می‌تواند تنوع و تجربه خوبی به دنبال داشته باشد.

فضای معنوی و حال و هوای ملکوتی سفر به مشهد مقدس، چه در قالب تور مشهد ارزان و چه به صورت مستقل و بدون شرکت در تور، فرصت خوبی برای آرامش و فراغت ذهن از مشغولیات زندگی روزمره فراهم خواهد کرد. به همین سبب چنین سفری به خصوص برای ساکنین کلان شهرهای ایران مانند تهران و اصفهان و تبریز و همراه شدن با برنامه‌هایی مانند تور مشهد از اصفهان و یا تور مشهد از تهران، تاثیر به سزایی در آرامش فکری مسافران خواهد داشت. به این ترتیب، بهره‌مندی معنوی از سفر به شهر امام هشتم شیعیان، علاوه بر بهره‌مندی تفریحی و ساحتی، از موهبت‌های قابل توجه این سفر به شمار می‌رود.

شهر مشهد را باید پایتخت زیارت و مذهب کشور نامید و از این بابت هر ساله پذیرای چند میلیون مسافر است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی