اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970114289698496

کیش گردی ارزان و متنوع با تور ارزان هتل ترنج

کد: 13970114289698496

https://goo.gl/twxGt2

، (اخبار رسمی): زیبایی و رفاه این مکان در حدی است که حتی برخی از همراهان تور ارزان هتل ترنج را حتی برای یک شب اقامت خود بر میگزینند. همان‌گونه که اشاره کردیم، اقامت در هتل ترنج کیش صرفا مخصوص مسافرانی نیست که با تورهای لوکس و مجلل به این جزیره سفر می‌کنند.

کیش گردی ارزان و متنوع با تور ارزان هتل ترنج
تور ارزان کیش هتل ترنج

گشت‌و‌گذار در جزیره کیش را باید جزو تفریحات و سرگرمی‌های خیلی خاص دانست. انواع امکانات و شرایط رفاهی و تفریحی در این جزیره زیبا، به منظور داشتن لحظاتی خوش برای مسافران و گردشگران پدید آمده است. یکی از انواع برنامه‌هایی که می‌تواند تضمین‌کننده سیاحت و تجربه‌ای بی نظیر در کیش باشد، برنامه‌ای است که ضمن همراه شدن با تور ارزان هتل ترنج را برای اقامت برگزیده است.

شاید در نگاه اول این طور به نظر بیاید که ضمن سفر با تور ارزان هتل ترنج نمی‌تواند اقامت‌گاه ارزان قیمتی باشد. در صورتی که از این بابت کمی احساس تناقض می‌کنید، بد نیست در نظر داشته باشید که هزینه‌ها و برنامه‌ریزی مالی برای سفر تنها معطوف به موضوع کرایه هتل نیست. در ابتدا بد نیست با هتل ترنج و امکانات و خدمات آن بیشتر آشنا شوید. در واقع هتل ترنج یکی از معروف‌ترین هتل‌های لوکس ایران به ویژه در استان‌های جنوبی است. این هتل با دارا بودن اتاق‌های ساحلی و همچنین اتاق‌های روی آّب، فضای بسیار خاص و منحصر به فردی برای پذیرایی از مشتریان ایجاد کرده است.

بخشی از هتل که یکی از فازهای آن را شامل می‌شود، در یکی از سواحل جزیره کیش برپا شده است. این بخش برای مسافرانی است که تمایل دارند در ویلاهای ساحلی اقامت داشته باشند. بخش دیگر یا بهتر است بگوییم فاز دیگر هتل ترنج، شامل اتاق‌هایی است که روی آب تاسیس شده‌اند. اگر تصاویر هوایی این هتل و اتاق‌های روی آب آن را مشاهده کنید، چیدمان قرار گرفتن آن‌ها طرح ترنج را تداعی می‌کند، که جزو طرح‌های پایه در نقش و نگارهای ایرانی است.

زیبایی و رفاه این مکان در حدی است که حتی برخی از همراهان تور ارزان هتل ترنج را حتی برای یک شب اقامت خود بر می‌گزینند. همان‌گونه که اشاره کردیم، اقامت در هتل ترنج کیش صرفا مخصوص مسافرانی نیست که با تورهای لوکس و مجلل به این جزیره سفر می‌کنند. هر چند بیشترین تعداد مشتریان هتل ترنج را همین افرادی تشکیل می‌دهند که با تورهای گران‌قیمت خود را به کیش می‌رسانند، اما باز هم امکان اقامت در هتل ترنج با تور ارزان وجود دارد. به عنوان مثال، اگر سایر بخش‌ها و هزینه‌های سفر به کیش را کاهش دهید، می‌توانید یک تا دو شب نیز در این هتل بی نظیر اسکان داشته باشید. معمولا هزینه‌های سفر شامل بلیط رفت و برگشت، خرید و هزینه‌های جانبی است. به این ترتیب، حتی گروه‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی که معمولا با کوله‌بار نسبتا سبک و روش‌های کم‌خرج به سفر می‌پردازند، قادر خواهند بود بخشی در یکی از شب‌های برنامه تور ارزان هتل ترنج را نیز تجربه کرده باشند.

 

معمولا گروه‌ها و افراد علاقه‌مند به طبیعت‌گردی و یا بوم‌گردی، سعی می‌کنند قیمت تمام شده سفرهایشان تا جای ممکن کمتر از سایر گردشگران باشد. چرا که دیگران معمولا سالی یک یا دو بار به مسافرت می‌روند و نرخ بلیط و اقامت اگر هم کمی بالا باشد از پرداخت آن خودداری نخواهند کرد. این در حالی است که طبیعت‌گردها و بوم گردها، به طور میانگین هر ماه سفری به یکی از مناطق طبیعی و تاریخی درون مرزی یا برون مرزی دارند. اگر قرار باشد تمامی این سفرها با هزینه‌های سنگین انجام شوند، بدون شک مسافر پس از مدتی دچار مشکل خواهد شد.

جزیره کیش به نگین خلیج فارس معروف است. بخشی از زیباترین و جذاب‌ترین سواحل مرجانی مناطق حاشیه خلیج فارس در این جزیره قرار دارند. سازندگان هتل ترنج با بهره‌گیری از همین زیبایی و قابلیت طبیعی کیش، اتاق‌های چوبی هتل ترنج را تا چندین متر داخل دریا تاسیس کرده‌اند. به همین دلیل شب ماندن‌ در این اتاق‌ها تجربه‌ای خاص به شمار می‌رود.

با کمی برنامه ریزی و کسب تجربه از دیگر افرادی که توانسته اند حین تور ارزان هتل ترنج را نیز تجربه کنند، می‌توانید سفری بسیار بیاد ماندنی و خاطره‌انگیز داشته باشید. جالب اینجا است که برخی از گروه‌ها برای داشتن تنوع حین سفر، علاوه بر شب مانی در دل طبیعت با امکانات ناچیز، بخشی از سفر خود را به اقامت در هتل ترنج اختصاص می‌دهند. با این حساب علاوه بر این که قیمت تمام شده سفر را کاهش داده‌اند، از شرایط متفاوتی در طول تفریح نیز برخوردار شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی