اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970115289778496

تور مالزی با آژانس همای سعادت

سفر جذاب به آسیای جنوب شرقی، تور مالزی

کد: 13970115289778496

https://goo.gl/URzHdu

، (اخبار رسمی): دوستی و خواهر خواندگی اصفهان-کوالالامپور، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد فرهنگی و گردشگری هر دو شهر است که در صورت سفر با تور لحظه آخری مالزی، شاهد آن خواهید بود. تور مالزی که گاهی تور کوالالامپور نیز گفته می‌شود، فرصت بازدید از این شهر زیبا و سرزنده را برای مسافر فراهم خواهد کرد.

سفر جذاب به آسیای جنوب شرقی، تور مالزی
تور لحظه آخری مالزی با آژانس همای سعادت

تور لحظه آخری مالزی ، از جمله محبوب‌ترین این سفرها را تشکیل می‌دهد که توانسته است جایگاه بسیار خوبی در میان تورهای سیاحتی و تفریحی خارج از کشور به دست بیاورد.

گردشگری و بهر مند شدن از مواهب طبیعی و فرهنگی سرزمین‌ها و شهرهای ناشناخته، ازجمله بهترین و در دسترس ترین روش‌های لذت از دنیای پیرامون به‌حساب می‌آید و در این میان، استفاده از فرصت‌هایی که تحت عنوان تورهای سیاحتی و زیارتی توسط آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی تعریف و اجرا می‌شوند، از اهمیت و استقبال خوبی برخوردار هستند. در این میان می‌توان به برنامه‌هایی ازجمله تور قشم، تور مشهد و تور کیش اشاره نمود.

علاوه بر تورهای عادی و معمولی، در سال‌های اخیر انواع تور لحظه آخری نیز به برنامه‌های پیشنهادی از طرف آژانس‌ها اضافه‌شده است. این روش‌های نوین سفر به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، موردتوجه تعداد زیادی از گردشگران قرارگرفته‌اند. انواع تور لحظه آخری داخل از کشور و همچنین به مقصد کشورهای دیگر، طی سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از این میان، می‌توان به تور لحظه آخری مالزی ، تور لحظه اخری دبی و تورهای مشابه برای گرجستان و … اشاره کرد. این برنامه‌ها چنان فراگیر و گسترده شده‌اند که توسط بسیاری از آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی کوچک و بزرگ در سطح شهرها و شهرستان‌های مختلف، برگزار می‌گردند و نکته جالب اینجاست که مشتریان پر و پا قرضی هم دارند.

تور لحظه آخری مالزی ، ازجمله محبوب‌ترین این سفرها را تشکیل می‌دهد که توانسته است جایگاه بسیار خوبی در میان تورهای سیاحتی و تفریحی خارج از کشور به دست بیاورد. به‌طورکلی می‌توان کشورهای آسیای جنوب شرقی را جزو اهداف و مقاصد جدید به را سفر نامید که کنجکاوی تعداد زیادی از علاقه‌مندان به گردشگری را برانگیخته‌اند. این کشورها با توجه به توسعه خود طی چند دهه اخیر و استفاده از منابع طبیعی و فرهنگی غنی برای جذب توریست، بسیار موفق عمل کرده‌اند. به همین دلیل، انواع گزینه‌های سفر به این کشورها که تور لحظه آخری مالزی یکی از اصلی‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود، از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

بدون در نظر گرفتن فاصله زمانی نسبتاً زیاد در مسیر رفت‌وبرگشت به حوزه آسیای جنوب شرقی و کشورهای دیدنی آن ناحیه، جاذبه‌های فراوان آن کشورها مسافر را برای گشت‌وگذار مجاب خواهد کرد. پایتخت کشور مالزی، شهر کوالالامپور است که اتفاقاً قرارداد خواهرخواندگی با شهر اصفهان نیز دارد. دوستی و خواهرخواندگی اصفهان-کوالالامپور، به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد فرهنگی و گردشگری هر دو شهر است که در صورت سفر با تور لحظه آخری مالزی، شاهد آن خواهید بود. تور مالزی که گاهی تور کوالالامپور نیز گفته می‌شود، فرصت بازدید از این شهر زیبا و سرزنده را برای مسافر فراهم خواهد کرد. علاوه بر بازدید از برج‌های سر برافراشته کوالالامپور یعنی برج‌های دوقلوی پتروناس و همچنین برج مخابراتی KL که در نزدیکی یکدیگر قرارگرفته‌اند، می‌توانید از تنوع فرهنگی گسترده در این شهر دیدن کنید. یکی از سوژه‌های این تنوع محله چینی‌ها محسوب می‌گردد که درواقع یک بخش همیشه زنده و شبانه‌روزی شهر است. به‌عبارت‌دیگر، شهر چینی‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا در حین تور لحظه آخری مالزی، یک تور چندساعته به کشور چین و آشنایی باهنرها و صنایع‌دستی و فرهنگ آنجا نیز داشته باشید.

علاوه بر این، تور لحظه آخری مالزی، فرصت سیاحت در فرهنگ هندوها را در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید برایتان جالب باشد که خارج از سرزمین هندوستان بتوانید بافرهنگ هندوها بیشتر آشنا شوید. درنتیجه بد نیست بدانید که غارها و معابد باتو، بزرگ‌ترین مجموعه زیارتی آیین هندو در خارج از کشور هندوستان به‌حساب می‌آید که البته یک جاذبه مهم گردشگری نیز است. غارهای باتو در نزدیکی کوالالامپور، هر ساله با چند میلیون بازدیدکننده از کشورها و شهرهای مختلف جهان مواجه می‌شود. این غارها تجلی چگونگی زندگی و باورها و همچنین هنر مجسمه‌سازی هندوها و معابدشان است.

به‌طورکلی، متوجه می‌شوید که ضمن همراه شدن با تور لحظه آخری مالزی ، زمان خوبی برای آشنایی بافرهنگ‌های مختلف و جوامع آسیای جنوب شرقی را برای خود به وجود آورده‌اید. چراکه با این سفر، علاوه بر تجربه یک شهر مدرن قادر خواهید بود با نمونه‌هایی از کشورها و جوامع چین و هند و سرزمین‌های اطراف مالزی نیز بیشتر آشنا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی