اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970115289905886

شناسایی شخصیت شما براساس رنگ دکوراسیون منزلتان!

کد: 13970115289905886

https://goo.gl/Hhj4Sv

، تهران , (اخبار رسمی): برای کاربرد رنگ‌ها در دکوراسیون بهتر است ابتدا رنگ مورد علاقه خود را شناخته تا به نحوی موثر در فضا به کار گیرید. برای این منظور پرسش اول این است که چگونه رنگ موردعلاقه خود را تشخیص دهید.

شناسایی شخصیت شما براساس رنگ دکوراسیون منزلتان!
شناسایی شخصیت شما براساس رنگ دکوراسیون منزلتان!

اگر رنگ موردعلاقه قرمز است:

طیف‌های مختلف رنگ قرمز می‌توانند آتشین، گرم و دعوت‌کننده باشند. رنگ قرمز بر روی یک آبی مختصر می‌تواند رنگی شاهانه به دست دهد. قرمزهای گرم‌تر موردعلاقه افرادی است که احساسات رمانتیک گونه‌تری دارند و به عشق و هیجان علاقه‌مندند. قرمز یاقوتی مثل بقیه رنگ‌های مناسب برای جواهرات، موردعلاقه افرادی است که زرق‌وبرق را دوست دارند.

چگونه از رنگ قرمز در دکوراسیون استفاده کنید؟

رنگ قرمز سال‌ها است که به‌عنوان رنگ موردعلاقه برای فضای ناهارخوری شناخته می‌شود. در روانشناسی رنگ این باور وجود دارد که قرمز رنگی اشتها برانگیز است و در تعالیم فنگ‌شویی این رنگ انرژی خیلی زیادی تولید می‌کند. البته اگر می‌خواهید مهمانانتان دیرتر خانه شمارا ترک کنند بهتر است که از این رنگ برای ناهارخوری خانه خود استفاده نکنید. رنگ قرمز رنگی زیبا و پویا برای درب ورودی است و می‌تواند بعلاوه نیاز به تمیز کردن درب را کاهش دهد.

اگر رنگ موردعلاقه زرد است:

رنگ زرد، رنگی شاد است. این رنگ باعث افزایش انگیزه می‌شود که ایدئال افراد اجتماعی و مثبت‌نگر است. یک شخصیت شاد و باانگیزه معمولاً با واژه آفتابی توصیف می‌شود که به‌خوبی بیانگر شخصیت افرادی است که علاقه‌مند به رنگ زرد هستند.

چگونه از رنگ زرد در دکوراسیون استفاده کنید؟

خوشایندترین پرده از رنگ زرد خالص‌ترین پرده از این رنگ است. مراقب استفاده از رنگ‌زردی که ته‌مایه سبز دارد باشید چراکه این رنگ را به‌سختی می‌توان با بقیه رنگ‌ها ست کرد. رنگ طلایی مات نیز می‌تواند به‌اندازه یک زرد درخشان هیجان‌انگیز باشد اما درعین‌حال برای فضای نشیمن و پذیرایی نیز انتخابی زنده‌تر و بهتر خواهد بود. پرده‌های خالص رنگ زرد می‌توانند برای آشپزخانه مناسب باشند.

اگر رنگ موردعلاقه آبی است:

رنگ آبی‌، رنگ آرامش است و از میان رنگ‌ها، متداول‌ترین رنگ موردعلاقه آقایان است. رنگ آبی برای افرادی که خیلی واقع‌گرا و آسان‌گیر هستند، جذاب است. پرده‌های آرامش‌بخش‌تر رنگ آبی ویژه کسانی است که به دنبال آسایش و استراحت هستند.

چگونه از رنگ آبی در دکوراسیون استفاده کنیم؟

پرده‌های رنگ آبی می‌تواند از رنگ سرمه‌ای تا رنگ آبی که به خاکستری می‌خورد را شامل شود. اکثر پرده‌های رنگ آبی آرامش‌بخش بوده و استفاده از آن‌ها در فضای زندگی راحت است. اگر می‌خواهید از آبی و درجاهایی ا ز رنگ سبز استفاده کنید حتماً دقت کنید که بقیه المان‌ها را دیگر به رنگ‌های گرم انتخاب کنید و از استفاده از خاکستری در چنین فضایی پرهیز کنید. آبی‌رنگ یک اتاق‌خواب آرامش‌بخش و مناسب برای استراحت است و به‌ویژه برای اتاق مهمان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

اگر رنگ موردعلاقه سبز است:

شاید بتوان گفت که تمام‌ پرده‌های رنگ سبز به‌اندازه پرده‌های رنگ آبی یا رنگ‌های خنثی محبوبیت ندارند چراکه رنگ سبز با بعضی از پس‌زمینه‌ها منجر به خروجی مناسبی نمی‌شود. متداول‌ترین رنگ سبزی که استفاده می‌شود رنگ سبز تیره یا یشمی است که تصویر جنگل‌های زیبا را به یاد می‌آورد. رنگ سبز روشن به رنگ برگ گیاهان، موردعلاقه افرادی است که به سنت‌ها و به طبیعت علاقه دارند.

چگونه از رنگ سبز در دکوراسیون استفاده کنیم؟

متداول‌ترین رنگ سبزی که برای دکوراسیون منزل استفاده می‌شود رنگ سبزی است که ته‌مایه طوسی دارد. این رنگ سبز کاملاً درخشش خود را به‌واسطه رنگ طوسی از دست می‌دهد. این رنگ برای فضاهای آرامش‌بخش مانند فضای اتاق نشیمن مناسب بوده و باعث نمی‌شود رنگ‌ها در این فضا خیلی چشم را بزنند. سبزهای روشن‌تر با ته‌مایه زرد برای استفاده به‌عنوان چند نقطه تأکید در فضای آَشپزخانه یا فضاهای مجاور آن می‌توانند مناسب باشند.

اگر رنگ موردعلاقه رنگ‌های خنثی هستند:

رنگ‌های خنثی می‌توانند همه پرده‌های بین رنگ بژ و طوسی را شامل شوند. هر چه از رنگ خنثی تیره‌تری استفاده کنید فضای شما رسمی‌تر و سنتی‌تر می‌شود. رنگ‌های خنثی ملایم‌تر، با خود سادگی و توازن را به همراه دارند.

چگونه از رنگ‌های خنثی در دکوراسیون استفاده کنیم؟

برای استفاده از این رنگ‌ها باید معنای واژه ته‌مایه رنگ را بدانید و این‌که ته‌مایه رنگ‌ها را تشخیص دهید. فضاهایی که برای رنگ خنثی از رنگ قهوه‌ای با ته‌مایه صورتی در آن‌ها استفاده‌شده است یا از رنگ بژ با ته‌مایه سبز، نمی‌توانند حس توازن به وجود آورند و این نقصان در چنین فضاهایی به چشم خواهد خورد. اگر به دنبال ترکیب رنگ‌های خنثی هستید، استفاده از پرده‌های تک‌رنگ، می‌تواند به شما در خلق فضایی متوازن کمک کند.

منبع: decoboom

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل