اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970116289998496

ارمنستان؛ کشور تاریخ و طبیعت

سفر به کشور تاریخ و طبیعت با تور لحظه آخری ارمنستان

کد: 13970116289998496

https://goo.gl/39xEG5

، (اخبار رسمی): شما زمانی می‌توانید تور لحظه آخری ارمنستان را خریداری کنید که افراد شرکت‌کننده در تور ارمنستان به حد نصاب نرسیده باشند و برگزارکنندگان تور برای اینکه جاهای خالی را پر کنند و ظرفیت تور ارمنستان تکمیل شود، بلیت‌های باقیمانده را تحت عنوان تور لحظه آخری ارمنستان به فروش می‌رسانند.

سفر به کشور تاریخ و طبیعت با تور لحظه آخری ارمنستان
تور لحظه اخری ارمنستان با آژانس همای سعادت

کشور ارمنستان یک کشور مسیحی‌نشین است که با طبیعتی زیبا و دلنشین محصور شده است. آب و هوای ارمنستان معتدل قاره‌ای است. از زمستان‌های سرد و برفی و تابستان‌های گرم خشک برخوردار است

کشور ارمنستان یک کشور مسیحی نشین است که با طبیعتی زیبا و دل‌نشین محصورشده است. ارمنستان از شمال با کشور گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران همسایه است. ارمنستان در قفقاز جنوبی و در میان دریای سیاه و دریای خزر قرارگرفته است و تبدیل به مرزی شده که قاره آسیا و قاره اروپا را از هم جدا می‌کند. به دلیل نزدیکی این کشور زیبا با ایران که زمانی نیز جزء قلمرو ایران بوده است، اغلب گردشگران این کشور ایرانیانی هستند که با تورهای مختلف ازجمله تور لحظه آخری ارمنستان به این منطقه سفرکرده‌اند. سرزمینی در دامان طبیعت سرسبز که دریاچه‌ها و رودخانه‌های متنوع بر زیبایی آن افزوده‌اند، بهترین مکان برای گردش و دوری از دغدغه‌های روزمره است و چه‌بهتر اینکه این سفر پربار را با تور ارزان‌قیمت دل‌چسب‌تر کنیم. چه توری بهتر از تور لحظه آخری ارمنستان؟ پس از سفرهای داخلی همچون تور کیش و تور قشم از شهرهای مختلف، سفر با تور ارمنستان به یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی بدل شده که با هزینه‌ای اندک این سفر را برای شما رضایت‌بخش‌تر می‌سازد.

آب‌وهوای ارمنستان معتدل قاره‌ای است. از زمستان‌های سرد و برفی و تابستان‌های گرم خشک برخوردار است. فصل بهار در این کشور بسیار کوتاه بوده و برعکس آن، فصل پاییز طولانی‌تر است. در پاییز جنگل‌ها چشم‌انداز دل‌نشینی را به دنبال دارند چراکه با شاخ و برگ‌های رنگارنگ زرد و قرمز نارنجی به زیبایی هرچه تمام خودنمایی می‌کنند.

کشور ارمنستان باوجوداینکه کشوری کوچک با وسعت کمتر نسبت به دیگر کشورهای همسایه ایران است، از جاذبه‌های گردشگری و خصوصاً تاریخی بی‌شماری برخوردار است. قدیمی‌ترین کلیساها و صومعه‌سراها در این کشور قرار دارند چرا که ارمنستان اولین کشوری بود که در سال ۳۰۱ میلادی دین مسیح را به رسمیت قبول کرد و ازاین‌رو قدیمی‌ترین کلیساها در این کشور دیده می‌شوند. به برخی جاذبه‌های جذاب و دیدنی کشور ارمنستان که گردشگران را ترغیب به همراهی تور لحظه آخری ارمنستان می‌کنند اشاره خواهیم داشت.

  • آبشار جرموک
  • آبشار SHAKI
  • غار ACHER
  • دره گارنی
  • صومعه گغارد
  • دریاچه سوان
  • مسجد کبود ایروان

آبشار جرموک

آبشار جرموک یکی از آبشارهای زیبای ارمنستان است که در شهری به نام جرموک قرار دارد. این آبشار از چشمه آب گرم و آب‌معدنی سرچشمه گرفته و از صخره‌ای ۶۷ متری به داخل دره فرومی‌ریزد. مسافران تور لحظه آخری ارمنستان، این منطقه بکر و زیبا را به خاطر چشمه‌های آب گرم و اسپا می‌شناسند. در کنار لذت بردن از آب گرم و اسپا در این منطقه، می‌توانید به دل طبیعت رفته و به تماشای چشم‌اندازهای فوق‌العاده و سرسبز بپردازید.

صومعه گغارد

این صومعه زیبا و منحصربه‌فرد یکی از ۴ کلیسای نایاب جهان است که در میان صخره و دره بنا گردیده است. صومعه گغارد در استان کوتایک و در فاصله ۳۵ کیلومتری تا شهر ایروان قرار دارد. این مکان بخشی از کوه مجاور آن است که از تراشیدن کوه آن را ساخته‌اند و در میان فهرست میراث جهانی یونسکو جا خوش کرده است. درگذشته این صومعه را بانام صومعه غار می‌شناختند که بعدها و باگذشت زمان به صومعه گغارد تغییر نام پیدا کرد. گغارد به معنی سرنیزه است و علت نام‌گذاری این مکان این بوده که در زمان به صلیب کشیده شدن مسیح به‌وسیله نیزه‌ای بلند مورد آزار و اذیت قرار گرفت، بعدها این نیزه به ارمنستان منتقل شد. معماری منحصربه‌فرد این بنا چشم همه گردشگران تور لحظه آخری ارمنستان را به خود خیره می‌کند. معماری زیبا و تاریخی که ساختمان آن از گرانیت سخت با کنده‌کاری‌های زیبا خودنمایی می‌کند تنها بخش بیرونی این صومعه زیبا را شامل شده و با وارد شدن به این مکان پی به زیبایی‌های جذاب و تاریخی این مکان خواهید برد.

شما زمانی می‌توانید تور لحظه آخری ارمنستان را خریداری کنید که افراد شرکت‌کننده در تور ارمنستان به حد نساب نرسیده باشند و برگزارکنندگان تور برای اینکه جاهای خالی را پر کنند و ظرفیت تور ارمنستان تکمیل گردد، بلیت‌های باقیمانده را تحت عنوان تور لحظه آخری ارمنستان به فروش می‌رسانند. اگر شما به سفرهای لحظه آخری و از پیش تعیین نشده علاقه‌مندید و می‌خواهید سفری مقرون‌به‌صرفه را به یک کشور زیبای خارجی داشته باشید، می‌توانید منتظر اعلام تور لحظه آخری ارمنستان از طرف آژانس‌های برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی بمانید و سریعاً آن را خریداری کرده تا از این سیاحت پربار و هیجان‌انگیز جانمانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی