کد: 13970116290018540

تور دبی را با آژانس چهارسوگشت تجربه کنید

مجموعه شگفتی‌های قرن بیست و یکم

کد: 13970116290018540

https://goo.gl/Xrup6o

، اصفهان , (اخبار رسمی): شهر دبی تا چند دهه گذشته از جایگاه شناخته شده‌ای حتی در منطقه برخوردار نبود. به همین دلیل می‌توان عمر عبارت تور دبی و انواع مشتقات آن مانند تور دبی از اصفهان و تور دبی از تهران و … را کمتر از پنجاه سال دانست.

مجموعه شگفتی های قرن بیست و یکم
تور دبی از اصفهان با آژانس چهارسوگشت

شهر دبی تا چند دهه گذشته از جایگاه شناخته شده‌ای حتی در منطقه برخوردار نبود. به همین دلیل می‌توان عمر عبارت تور دبی و انواع آن مانند تور دبی از اصفهان و تور دبی از تهران را کمتر از پنجاه سال دانست

تور دبی بدون شک یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های مسافرتی برون‌مرزی به شمار می‌رود. شمار افرادی که هرساله از کشورهای مختلف جهان به‌ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی، شهر دبی را برای بازدید و سیاحت خود انتخاب می‌کنند، به چند ده میلیون نفر می‌رسد. از این میان، حداقل حدود یک‌میلیون نفر سهم گردشگران ایرانی است. این عده به‌واسطه انواع آژانس‌ها و دفاتر سیاحتی و تفریحی و مؤسسات و گروه‌های رسمی و غیررسمی گردشگری راهی کشور امارات متحده عربی می‌شوند.

شهر دبی پایتخت کشور امارات متحده عربی نیست، اما از ابوظبی، پایتخت این کشور، شناخته‌شده‌تر و معروف‌تر است. برخی از هم‌وطنان ایرانی به‌واسطه برگزاری تور دبی، تصور می‌کنند این شهر در میان شهرهای امارت‌های هفتگانه شیخ‌نشین، پایتخت سیاسی است. در صورتی‌که به دلیل بعضی از قابلیت‌ها و موقعیت خاص ساحلی بر کرانه جنوبی خلیج‌فارس، تبدیل به قطب گردشگری مهم و مشهوری شده است. به‌طور مشخص می‌توان این مسئله را یکی از سیاست‌های بسیار کارآمد توسط مدیران و تصمیم‌گیرندگان محلی دانست. از این‌رو ضمن تفکیک فضای شلوغ سیاسی از فضای پررفت‌وآمد گردشگری، درآمدهای حاصل صرف رشد کل منطقه و کشور می‌شود.

شهر دبی تا چند دهه گذشته از جایگاه شناخته‌شده‌ای حتی در منطقه برخوردار نبود. به همین دلیل می‌توان عمر عبارت تور دبی و انواع مشتقات آن مانند تور دبی از اصفهان و تور دبی از تهران و … را کمتر از پنجاه سال دانست. با وجودآنکه جاذبه‌های تاریخی و سیاحتی شاخصی در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی وجود ندارد، امروزه این شهر را می‌توان بدون اغراق قطب گردشگری خاورمیانه نامید. اجرای پی‌درپی انواع تور دبی از شهرهای مختلف ایران و کشورهای گوناگون جهان، نشان‌دهنده این است که این شهر توانسته فضای بی‌نظیری برای جذب توریست فراهم آورد.

شهر دبی انواع جذابیت‌های مدرن را در خود جای‌داده است. همچنین دو عنصر طبیعی که از نعمت‌های خدادادی و بسیار ویژه اطراف دبی به شمار می‌روند، قابلیت‌های گردشگری آن را افزایش داده است. این دو عنصر ناشی از اقلیم دوگانه منطقه و کرانه‌های خلیج‌فارس می‌باشند: اقلیم دریایی و اقلیم بیابانی. اقلیم دریایی و وجود ساحل‌های گسترده، یک موهبت طبیعی بی‌نظیر در شهر دبی ایجاد کرده است. تا جایی که بسیاری از مشتریان ایرانی تور دبی به‌خصوص از شهرهای خشک مرکزی مانند مسافران تور دبی از اصفهان، برای بهره‌مندی از تفریحات ساحلی به این شهر سفر می‌کنند. سواحل دبی کیلومترها در امتداد حاشیه این شهر ادامه‌دارند و با اسامی و فضاهای متفاوت و مشخصی تفکیک‌شده‌اند. اگر پیش از شرکت در تور دبی، به جستجوی اینترنتی پیرامون سواحل دبی بپردازید، متوجه خواهید شد که امکانات و شرایط هر یک از این سواحل برای پاسخگویی به سلایق گوناگون معین‌شده است. تعدادی از سواحل دبی باوجود تجهیزات ورزشی و سرگرمی متنوع، محیطی جذاب به‌منظور ورزش و بازی فراهم نموده‌اند. برخی دیگر از سواحل بدون داشتن امکانات خاصی، تلاش کرده‌اند تا محیطی نسبتاً بکر و دست‌نخورده برای علاقه‌مندان به استراحت، پیاده‌روی و همچنین شنا به وجود آورد.

اقلیم بیابانی کشور امارات، باعث ایجاد کویرها و تپه‌های ماسه‌ای بسیار بکر و وسیع در نزدیکی دبی شده است. به‌این‌ترتیب، نمی‌توان انتظار داشت که کویرگردی و فعالیت‌های مهیج مربوط به این قبیل مناطق، جزو برنامه‌های گردشگری در شهر دبی نباشد. در عوض، یکی از سوژه‌های مهم به‌خصوص برای مسافران اروپایی تور دبی که بخش عمده‌ای از سال را در آب‌وهوای بارانی و با محیطی سرسبز و پردرخت سپری می‌کنند، همین بیابان‌ها و تپه‌های شنی فراوان اطراف دبی است. به‌این‌ترتیب، شترسواری، برنامه‌های شکار و سافاری و کویر، جزو اقداماتی است که مسافران تور دبی نمی‌توانند از انجام آن چشم‌پوشی کنند.

غیر از این فضاهای طبیعی، شهر دبی را باید گردهمایی جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات یک شهر مدرن دانست. این گرد هم‌آیی با برافراشته شدن انواع برج‌های زیبا و شگفت‌انگیز شهری رؤیایی و مرتفع را تشکیل داده است. از طرف دیگر باوجود صدها فضای سرگرمی، پاساژ، گالری، سالن سینما و تئاتر و همچنین رستوران‌ها و کافه‌ها و تریاهای گوناگون، شهری را به وجود آورده که برای تفریح و سرگرمی در آن احساس کمبود نخواهید داشت. تور دبی فرصت بی‌نظیری برای بهره‌مند شدن از ساحل، کویر و سرگرمی‌های قرن بیست و یکم در کشور همسایه ایران یعنی امارات متحده عربی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی