کد: 13970116290028540

تور لحظه آخری قشم از اصفهان

تور زمینی قشم از اصفهان

کد: 13970116290028540

https://goo.gl/oUJRrJ

، اصفهان , (اخبار رسمی): با تور قشم لحظه آخری قشم از اصفهان، نه تنها فرصت چند روزه برای بازدید از جزیره قشم فراهم می‌شود، بلکه در طول راه نیز زمان کافی به منظور تماشای دیدنی‌های طبیعی استان‌هایی شبیه فارس و کرمان و بوشهر وجود دارد. بستگی دارد که مسافر کدام مسیر را برای رسیدن به بندرعباس انتخاب کند.

تور زمینی قشم از اصفهان
تور زمینی قشم از اصفهان

تور زمینی قشم به خصوص تور با قطار، این فرصت را به گروه‌ها و دوستان خانواده می‌دهد که بتوانند با کرایه کردن یک کوپه دربست، به راحتی تا رسیدن به مقصد سفر خود در کنار یکدیگر باشند

جزیره قشم را باید درشت‌ترین نگین بر انگشتر خلیج‌فارس در نظر گرفت. این موضوع تا جایی در میان اهالی گردشگری و حتی به‌طورکلی، مسافران و هم‌وطنان ایرانی مطرح است که هنگام سفر به جنوب کشور، جزیره قشم جزو اولین سوژه‌های گردشگری بوده و موردتوجه قرار می‌گیرد. به‌این‌ترتیب، انواع گوناگون تور قشم از اقصی نقاط کشور ایران تعریف و اجرا می‌شوند. در هر یک از استان‌های دور و نزدیک به جزیره قشم، صدها دفتر زیارتی و سیاحتی در قالب آژانس و موسسه گردشگری، به فعالیت می‌پردازند. به دنبال این تعداد از مؤسسات برگزاری تور، انواع روش‌ها و شیوه‌های مسافرت نیز برای جابجایی مسافران به قشم شکل‌گرفته‌اند. از این‌ رو نمی‌توان جزیره قشم را تنها مقصد برای علاقه‌مندان به این حوزه در نظر گرفت. این روش‌ها به‌طورکلی به تور قشم هوایی و تور قشم زمینی تقسیم‌بندی می‌شوند.

تور قشم هوایی طی سال‌های اخیر جزو جداناشدنی از پیشنهاد‌ها و بسته‌های سفری ارائه‌شده توسط آژانس‌ها مطرح‌شده‌اند. چراکه سفر با هواپیما، مدت‌زمان طی شده در مسیر رفت‌وبرگشت را کاهش داده و مسافر می‌تواند در زمان کوتاه و به‌سرعت خود را به جزیره قشم می‌رساند؛ اما یکی از اشکالات و مسائلی که در کنار سفر هوایی قشم وجود دارد، بی‌بهره ماندن از زیبایی‌ها و جذابیت‌های استان‌هایی است که در کنار هرمزگان و در مسیر سفر قرار دارند.

با تور قشم لحظه آخری قشم از اصفهان، نه‌تنها فرصت چندروزه برای بازدید از جزیره قشم فراهم می‌شود، بلکه در طول راه نیز زمان کافی به‌منظور تماشای دیدنی‌های طبیعی استان‌هایی شبیه فارس و کرمان و بوشهر وجود دارد. بستگی دارد که مسافر کدام مسیر را برای رسیدن به بندرعباس انتخاب کند.

سفر به جزیره قشم، به‌ویژه در زمان‌هایی که نیمه دوم سال برای استان‌های مرکزی و شمالی کشور با سرمای هوا مواجه می‌شویم، فرصت بسیار مغتنمی محسوب می‌شود. طی این چند ماه، نمی‌توان به‌راحتی از کنار پیشنهاد‌هایی مانند سفر به کیش و قشم و جزایر پراکنده در خلیج‌فارس گذشت. چراکه وضعیت اقلیم و آب‌وهوای جزیره در طول این فصول، به‌مراتب از سایر زمان‌های دیگر سال معتدل‌تر و دل‌چسب‌تر است.

جزیره قشم پهنه بسیار وسیعی در خلیج‌فارس است که وسعت زیاد آن، باعث ایجاد تنوع اقلیمی و شرایط متنوع جغرافیایی در آن عرصه کرده است. به دنبال این موضوع، سکونت‌گاه‌های انسانی زیادی نیز از دیرباز در جزیره قشم شکل‌گرفته‌اند و جمعیت قابل‌توجهی از قرن‌ها پیش دران جا سکونت گزیده‌اند. با این حساب زمانی که با تور قشم زمینی راهی این خشکی زیبا می‌شوید، می‌توانید علاوه بر لذت بردن از ارزش‌های طبیعی و محیط‌زیست آن، به بازدید از محلات و روستاهای قدیمی هم بپردازید.

تور زمینی قشم به‌خصوص تور با قطار، این فرصت را به گروه‌ها و دوستان خانواده می‌دهد که بتوانند با کرایه کردن یک کوپه دربست، به‌راحتی تا رسیدن به مقصد سفر خود در کنار یکدیگر باشند. معمولاً گفته می‌شود که مسیر سفر بخش مهمی از کل مسافرت را به خود اختصاص می‌دهد و برای خیلی از گردشگران، چگونگی طی کردن مسیر بسیار حائز اهمیت است. ازاین‌رو، تور قشم زمینی به‌خصوص با قطار، هم امکان گشت‌وگذار در قشم و هم امکان سیر و سیاحت در میان زیبایی‌های مسیر را فراهم می‌کند.

تور قشم زمینی، ازجمله پرطرفدارترین سفرهایی است که مسافر را قادر می‌سازد تا با شگفتی‌های برخی از جزایر و سواحل جنوبی کشور ایران، آشنا شوند.

برای آن گروه از افراد که مستقل از تور قشم زمینی قصد سفر دارند، پیشنهاد می‌شود برای سفر شبانه به‌خصوص با قطار برنامه‌ریزی کنند. از محسنات این کار، استفاده از فرصت یک‌شب برای خواب راحت در قطار سپس رسیدن به مقصد سفر با رفع خستگی و در وضعیت سرحال است.

بهتر است در هنگام ثبت‌نام تور قشم زمینی، کاملاً در جریان جزئیات و زمان‌بندی‌های سفر قرار گرفته باشید. کسب اطلاع از ساعت دقیق حرکت، مدت‌زمان مسیر و همچنین خدمات و شرایط و امکانات اقامت، باید قبل از مسافرت توسط مسافر و برگزارکننده آژانس برطرف شده باشد. همچنین تورهای درون جزیره به‌منظور بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نیز بخش دیگری از تور قشم زمینی به شمار می‌رود. به‌ویژه این‌که جزیره هنگام جزو جزایر اقماری قشم بوده و بازدید از آن در میان برنامه‌های انواع تور قشم جای خود را دارد.

لازم است به‌عنوان مسافر تور لحظه آخری قشم از اصفهان، قبل از سفر مطالبی پیرامون دیدنی‌های این جزیره و موقعیت جغرافیایی آن‌ها جمع‌آوری کرده باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی