اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970118290078496

تور هوایی کیش از اصفهان در هتل ترنج

لذتی بی‌نظیر با تور هوایی کیش در هتل ترنج

کد: 13970118290078496

https://goo.gl/wggBuc

، (اخبار رسمی): کشتی زیبای یونانی آذین‌بخش ساحل زیبای جزیره کیش شده است و به طور حتم تمام مسافران تور هوایی کیش و مسافران تور کیش هتل ترنج با آن خاطره زیادی دارند و عکس‌های زیادی را به عنوان یادگاری در روزهای خوش زمان اقامت خود در زمان سفر با تور کیش از اصفهان  به ثبت رسانده‌اند.

لذتی بی نظیر با تور هوایی کیش در هتل ترنج
تور هوایی کیش از اصفهان در هتل ترنج با آژانس همای سعادت

شما در سفر خود با تور کیش از اصفهان و انتخاب تور کیش هتل ترنج می‌توانید از نزدیک شاهد این جزایر مصنوعی و زیبایی‌های طبیعی منطقه باشید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید

آژانس‌های هواپیمایی مختلفی اقدام به برگزاری تور هوایی کیش با عنوان تور کیش از اصفهان کرده‌اند که با استقبال ویژه‌ای روبرو شدند. جزیره زیبای کیش به نگین زیبای خلیج‌فارس شهرت دارد و زیبایی‌های فراوانی را درون خود جای‌داده که هرکسی را ترغیب به همراهی تور هوایی کیش از اصفهان می‌کند. هوای پاکیزه و مطبوع، نسیم ملایم که در این فصل از سال نوید روزهای خوش نوروز را می‌دهد و روح همگان را نوازش می‌دهد بخش کوچکی از لذت‌های غیرقابل وصف این جزیره زیباست که شامل حال می‌شود.

جزیره مرجانی کیش دیدنی‌های زیادی دارد که در سفر خود با تور کیش می‌توانید از این جاذبه‌ها دیدن کرده و لذت کافی را ببرید.

اگر می‌خواهید به آرامش غیرقابل وصف دست‌یابید حتماً به ساحل جزیره بروید خصوصاً زمانی که آفتاب سوزان جزیره در حال غروب کردن است، روبرو کشتی زیبای یونانی بایستید، ماسه‌های خیس و خنک ساحل را لمس کرده و به زمزمه‌های نسیم خنک که از روی امواج پرتلاطم دریای مواج خلیج‌فارس عبور کرده است گوش فرا دهید و ببینید که چگونه خبر از دغدغه ماهیان دریا می‌دهد.

کشتی زیبای یونانی آذین‌بخش ساحل زیبای جزیره کیش شده است و به‌طور حتم تمام مسافران تور هوایی کیش و مسافران تور کیش هتل ترنج با آن خاطره زیادی دارند و عکس‌های زیادی را به‌عنوان یادگاری در روزهای خوش زمان اقامت خود در زمان سفر با تور کیش از اصفهان به ثبت رسانده‌اند. متأسفانه این کشتی غول پیکر در حال فرسوده‌شدن است و ممکن است هر لحظه شاهد غرق شدن آن در دل آب‌های خلیج‌فارس باشیم، بنابراین تمایل به تماشای دریای مواج خلیج‌فارس همراه با چشم‌انداز کشتی یونانی را دارید سفر با تور کیش از اصفهان را از دست ندهید، زودتر اقدام به خرید تور هوایی کیش کنید تا برای یک‌بار هم که شده شاهد این منظره زیبا و دل‌نشین باشید.

هتل ترنج کیش یکی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره جزیره کیش است که در منطقه‌ای بکر احداث‌شده است. بخش روی آب هتل یکی از دو فاز احداث‌شده هتل ترنج است و فاز دیگر را هتل طبقاتی در ساحل جزیره شامل می‌شود که البته اکنون در دست احداث است و تا سال‌های آتی این پروژه تکمیل می‌گردد. سوییت‌هایی نیز بر روی آب ساخته‌شده که اسکله‌ای چوبی این سوییت‌ها را به هم متصل کرده است و نمایی زیبا را آفریده است. زمانی که شما بخواهید از زاویه بالا که نگاهی به آن بیندازید نمایی زیبا و سنتی مانند بته‌جقه را شاهد خواهید بود و خود گویای معماری بی‌نظیر این مکان زیبا و توریستی است. علت ساخته‌شدن این هتل مجلل در این نقطه از جزیره هموار و مسطح بودن سطح دریا و زمین بوده است که ساخت‌وساز در این مکان را آسوده نر از دیگر نقاط جزیره کرده بود بنابراین این نقطه بهترین مکان برای ساخت هتل ترنج جهت اقامتی دل‌نشین‌تر برای مسافران خصوصاً مسافران تور کیش از اصفهان بود. این هتل زیبا و زویایی از حیث منظره و چشم‌انداز زیبایی که دارد، ما به شما تور کیش هتل ترنج را پیشنهاد می‌کنیم تا سفری خاطر انگیز و دل‌نشین را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

هتل ترنج با اماکن تاریخی و تفریحی، همچنین بازارهای جزیره کیش فاصله کوتاهی دارد که این امر به آسایش و راحتی مسافران تور کیش هتل ترنج کمک شایانی کرده است و می‌توانند در کمترین زمان به دیدن جاذبه‌های زیبای جزیره رفته و یا اینکه روانه بازار شوند.

موقعیت جغرافیایی و نوع معماری منحصربه‌فرد این هتل، منظره‌ای زیبا و همراه با چشم‌انداز طلوع و غروب خورشید را خلق کرده است که همین مورد نیز باعث جذب گردشگر بیشتری به این هتل لوکس شده است. دو جزیره مصنوعی و زیبا برکنار هتل ترنج ساخته‌شده است تا بتوانند با جذب پرندگان مهاجر به این جزایر مصنوعی، اکوسیستم طبیعی منطقه را حفظ کنند. این اقدام سودنی جهت حفظ و نگهداری از محیط‌زیست، موردتوجه بسیاری از دوست داران و فعالان محیط‌زیست قرار گرفت که باعث محبوبیت بیشتر هتل ترنج گردید. شما در سفر خود با تور کیش از اصفهان و انتخاب تور کیش هتل ترنج می‌توانید از نزدیک شاهد این جزایر مصنوعی و زیبایی‌های طبیعی منطقه باشید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی