اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970119290298496

تور کیش اقساطی

سفر به کیش با تور ارزان قیمت و اقساطی

کد: 13970119290298496

https://goo.gl/G7JZ1G

، (اخبار رسمی): جزیره زیبای کیش، این نگین زیبای خلیج فارس، زیبایی‌های فراوانی را درون خود جای داده که هر کسی را ترغیب به همراهی تور کیش از تهران می‌کند. هوای پاکیزه، نسیم ملایم که در این فصل از سال نوید روزهای خوش نوروز را می‌دهد و روح همگان را نوازش می‌دهد بخش کوچکی از لذت‌های غیر قابل وصف این جزیره زیبا است.

سفر به کیش با تور ارزان قیمت و اقساطی
تور کیش اقساطی

آژانس‌های هواپیمایی مختلفی اقدام به برگزاری تورها متنوع تحت عنوان تور کیش از تهران کرده‌اند که با استقبال ویژه‌ای نیز روبرو شدند.

جزیره زیبای کیش، این نگین زیبای خلیج‌فارس، زیبایی‌های فراوانی را درون خود جای داده که هر کسی را ترغیب به همراهی تور کیش از تهران می‌کند. هوای پاکیزه و مطبوع، نسیم ملایم که در این فصل از سال نوید روزهای خوش نوروز را می‌دهد و روح همگان را نوازش می‌دهد بخش کوچکی از لذت‌های غیرقابل وصف این جزیره زیباست که شامل حالتان می‌شود. تورهایی که از طرف آژانس‌های هواپیمایی برگزار می‌شوند برخی اوقات با تخفیفات ویژه‌ای همراه است که در شرایط خاصی تحت عنوان تور ارزان کیش به افراد ارائه می‌شود. اگر تمایل به سفر به جزیره کیش را دارید و می‌خواهید که هزینه سفر خود را به صورت اقساط پرداخت کنید می‌توانید تور کیش اقساطی را انتخاب کرده و هزینه سفر خود را تحت شرایط اعلام شده از سوی آژانس مسافرتی پرداخت کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی