کد: 13970120290428540

سفر در جاده معنوی با تور زمینی مشهد

کد: 13970120290428540

https://goo.gl/b9yaJt

، اصفهان , (اخبار رسمی): امروز در قالب انواع سفرهای زیارتی مانند تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از تهران، شاهد رفت‌و‌آمد سالانه چند میلیون زائر به این مقصد محبوب هستیم. بخش قابل توجهی از انواع این سفرها را تور مشهد زمینی انجام می‌دهد.

سفر در جاده معنوی با تور زمینی مشهد
لذت سفر ارزان با تور زمینی مشهد با آژانس چهارسوگشت

تور مشهد با اتوبوس به طور کلی هزینه های زیادی در بر ندارد، و به همین ترتیب قادر خواهید بود بخشی از برنامه ریزی مالی مسافرت خود را برای داشتن ساعاتی خوش و یک وعده غذای دلچسب در شاندیز سپری کنید.

شهر مشهد مقصد همیشگی و محبوب بسیاری از ایرانیان و مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی است. تور مشهد زمینی یا تور مشهد با اتوبوس نیز یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های سفر به این شهر برای زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان (ع) است. مسافران شهر مشهد می‌توانند از طرق گوناگون و با وسایل متفاوتی راهی این سفر معنوی شوند. در گذشته کاروان‌های زیارتی از دور و نزدیک به خطه خراسان و ناحیه توس راهی شده و به انجام فرایض دینی زیارت می‌پرداختند. امروز در قالب انواع سفرهای زیارتی مانند تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از تهران، شاهد رفت‌و‌آمد سالانه چند میلیون زائر به این مقصد محبوب هستیم. بخش قابل‌توجهی از انواع این سفرها را تور مشهد زمینی انجام می‌دهد. مسافران و زوار بسیاری با قطار راهی شهر امام رضا (ع) می‌شوند و تعداد دیگری نیز تور مشهد با اتوبوس را به عنوان برنامه زیارتی دوره‌ای خود در دستور کار قرار داده‌اند.

رستوران‌گردی و گذراندن یک وعده غذا در شاندیز یا طرقبه، یکی از همین جنبه‌های جذاب سفر به مشهد را تشکیل می‌دهد. تور مشهد با اتوبوس به طور کلی هزینه‌های زیادی در بر ندارد و به همین ترتیب قادر خواهید بود بخشی از برنامه‌ریزی مالی مسافرت خود را برای داشتن ساعاتی خوش و یک وعده غذای دلچسب در شاندیز سپری کنید. غیر از شکم‌گردی در رستوران‌ها و کافه‌ها و سفره‌خانه‌های شهر مشهد، بازدید از موزه‌های این شهر جزو فعالیت‌های مهم و پر بار به حساب می‌آید. موزه آستان قدس رضوی به عنوان گنجینه‌ای بی نظیر از انواع آثار قدیمی و جدید و یادگارهای دوران‌های تاریخی و معاصر، نمایشگاه بسیار مهمی را به شما عرضه خواهد کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی