اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970120290485886

چگونه استودیو آپارتمان خود را بزرگتر و کاربردی کنید!

کد: 13970120290485886

https://goo.gl/A8fQCw

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما در حال حاضر ساکن یک استودیو آپارتمان هستید، احتمالا با چالش‌ها و محدودیت‌های آن درگیر بوده‌اید در این موارد گاهی خصوصی‌سازی دشوار و پر‌هزینه است و خرید مبلمان و اقلام دکوری و همینطور سازماندهی فضاهای موجود متناسب با نیازها مبارزه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.

چگونه استودیو آپارتمان خود را بزرگتر و کاربردی نمایید !
چگونه استودیو آپارتمان خود را بزرگتر و کاربردی کنید!

 اما خبر خوب این است که همه این مشکلات را می‌توان با استفاده از نکته‌ها، ترفندها و ایده‌های خلاقانه، بسیار کاربردی و شیک طراحی کرد. با نکات کاربردی در ادامه  همراه باشید.

استودیو آپارتمان یک مفهوم جدید است که محبوبیت آن در سراسر جهان به سرعت رو به افزایش است. در این نوع آپارتمان‌ها اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه در یک فضا با یکدیگر ترکیب شده است و تجهیزات پخت‌وپز نیز در فضایی مرکزی قرار می‌گیرد.

استفاده از ایده‌های تزئینی ساده و کاربردی  

اگر در به کارگیری ایده‌های تزئینی و دکوری افراط شود احساس آشفتگی در فضاهای کوچک ایجاد می‌شود اما می‌توان آن‌ها را ساماندهی کرده و با ایده‌های جذاب و یا چیدمان مناسب اقلام ساده مانند چیدمان کتاب‌های آشفته به تفکیک رنگ و در قفسه‌های منظم  علاوه بر افزودن سادگی، از اقلام کاربردی به عنوان دکور استفاده کرد که این راهکاری ساده برای افزایش دید بصری و شیک‌تر کردن دکوراسیون در فضاهای کوچک محسوب می‌شود.

استفاده حداکثری از نور طبیعی

نور طبیعی می‌تواند برای هر فضایی معجزه‌گر باشد به خصوص در فضاهای کوچک این اثر چند برابر خواهد بود و لازم است اگر برای تفکیک حوزه‌های مختلف در استودیو آپارتمان‌های کوچک از پارتیشن استفاده می‌شود نور را در نظر گرفته و حتی الامکان از پارتیشن‌هایی که نور را عبور می‌دهند بهره‌ گرفت تا مانع از دید و انتقال نور به قسمت‌های دیگر نشود.

از ایده‌های خلاقانه غافل نشوید

بی‌نهایت گزینه انتخابی برای روش‌های ذخیره‌سازی در فضاهای کوچک وجود دارد که با به کارگیری خلاقیت و ایده‌های نو می‌توان راهکاری متناسب با فضاها و مبلمان موجود منزل یافته و فضایی اضافی با ارائه ترفندهای هوشمندانه دکوراسیونی به منزل افزود.

نظم و سازماندهی متناسب

سازمان‌دهی و طبقه‌بندی بهترین روش در آپارتمان‌های کوچک است که علاوه بر مرتب نشان دادن فضا و جلوگیری از آشفتگی، راهی برای استفاده بهینه از فضاهای موجود بوده و راهکاری برای دردسر گم کردن اقلام مورد نیاز حاصل از شلوغی و عدم سازماندهی مناسب است.

استفاده از آینه‌ها

آینه در میکرو آپارتمان‌ها جادویی است که با ایجاد خطای دید بصری فضا را بزرگتر نشان می‌دهد و البته باید به تناسبات اهمیت داده و در آن زیاده‌روی نشود.

از قفسه‌های باز بهره بگیرید

کمبود کمد از چالش‌های بزرگ در فضاهای کوچک است و اگر کمدهای زیادی حتی به صورت سفارشی به منزل اضافه شود ممکن است فضای زیادی را اشغال کرده و سبب خفگی فضا شود از این رو بهتر است با رعایت نظم و طبقه‌بندی از قفسه‌های باز استفاده کرده که نسبتا آسان و مقرون به صرفه است و با نگاه می‌توان آنچه مورد نیاز است را پیدا کرده فقط  در این موارد چیدمان و دسته بندی منظم از اولویت زیادی برخوردار است.

از مبلمان چندمنظوره استفاده کنید!

امکان شخصی‌سازی به دلیل در برداشتن هزینه بالا گاهی ممکن نیست به همین سبب با استفاده از مبلمان چندمنظوره می‌توان با اشغال فضای کمتر عملکرد فضا را بیشتر کرد.

منبع: دکوبوم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل