اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970127291238666

۳۵۰۰۰ دلار خرید ملک و اقامت رایگان گرجستان

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

کد: 13970127291238666

https://goo.gl/GbYFvL

، (اخبار رسمی): در حال حاضر اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک ساده‌ترین گزینه و البته از نظر اقتصادی سودآور است.

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک
میدان آزادی تفلیس

در حال حاضر شرایط پرداخت آسان جهت خرید به صورت نقد و اقساط فراهم است و جالب اینکه بعضا پروژه‌ها سود سرمایه‌گذاری را تضمین می‌کنند!

اکنون ایرانیان می‌توانند با مهر ورودی ۴۵ روز اعتبار از تمامی مبادی مرزهای هوایی و زمینی ورود به گرجستان وارد این کشور شوند. در واقع این نوعی ویزای توریستی است که دولت گرجستان برای ایرانیان در نظر گرفته است.

در صورتی که بخواهید بیشتر از این مدت در گرجستان اقامت داشته باشید بهتر است از راه‌های قانونی اقدام به دریافت کارت اقامت کنید.

کارت اقامت گرجستان از چندین روش قابل درخواست است. سرمایه گذاری، تحصیلی، کارمندی و همچنین از طریق خرید ملک. اما چرا خرید ملک؟ سرمایه‌گذاری مطمئن به دلار، در صورتی که متاسفانه در ایران قیمت دلار دچار نوسانات زیادی است و تنها سیر صعودی را می‌پیماید. با هر سرمایه‌ای قادر به خرید آپارتمان در گرجستان خواهید بود، صد البته کیفیت و موقعیت نیز شامل حال قیمت نیز خواهد شد.

در حال حاضر شرایط پرداخت آسان جهت خرید به صورت نقد و اقساط فراهم است و جالب اینکه بعضا پروژه‌ها سود سرمایه‌گذاری شما را تضمین می‌کنند! البته در این میان باید هوشیار بود و یادتان باشد هر ملکی ارزشمند نیست!

شما پس از خرید ملکی که ۳۵۰۰۰ دلار آمریکا توسط کارشناس دادگستری ارزش‌گذاری شود شامل دریافت اقامت گرجستان خواهید بود.

هلدینگ سرمایه‌گذاری نیکائین این سرویس را به صورت رایگان در اختیار ‌علاقه‌مندان خواهد گذاشت. در این صورت شما دارای اقامت یک ساله‌ای خواهید شد که قابل تمدید در هر سال است و در نهایت موجب اقامت دائم و احتمالا کسب پاسپورت گرجستان خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران نیکائین تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان