اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971005335938666

شایعات و اخبار نادرست در مورد عدم اجازه ورود به ایرانیان در گرجستان

کد: 13971005335938666

https://goo.gl/h5Un5k

، (اخبار رسمی): عدم اجازه ورود برخی ایرانیان به گرجستان تنها مربوط به افرادی است که دارای سابقه کیفری و همین‌طور زندگی غیر قانونی در این کشور را داشته‌اند.

وجود شایعات و اخبار نادرست در مورد عدم اجازه ورود به ایرانیان در گرجستان
نمایی از ورودی فرودگاه تفلیس

به گزارش هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان، در ابتدا و با توجه به شایعات و اخبار نادرستی که در چند وقت اخیر از طریق منابع عمدتا ایرانی منتشر شده است باید ذکر شود که حتی یک مورد ریجکت در مورد توریست‌های واقعی، صاحبان مشاغل و مقیم گرجستان و صاحبان املاک تا به امروز صورت نگرفته و مجموعا این سخت گیری‌ها مربوط به کارگران غیرقانونی از ملت‌‌‌های مختلف شامل ایرانی‌ها و همچنین افرادی که به صورت مکرر هر ۴۵ روز یک‌بار مرز را به قصد تمدید ویزا ترک و بازگشته‌اند نیز بوده است.

با توجه به حجم گسترده یک میلیون نفری افرادی که به صورت غیر قانونی در گرجستان زندگی می‌کنند، دولت این کشور را بر آن داشته تا با توجه به قوانین جدیدی که در راستای پیوستن به اتحادیه اروپا باید در آینده به اجرا گذاشته شود به حل این مشکل بپردازد.

لذا با توجه به موارد یاد شده مشکلی بابت خریداران ملک و افراد مقیم گرجستان وجود نخواهد داشت و تنها اظهار نظر برخی از افراد بی‌اطلاع در این زمینه و در فضاهای مجازی باعث ایجاد تشویش و نگرانی برای هموطنان شده است. همچنان مشاوران املاک نیکائین به ایرانیان توصیه می‌کنند که به صورت شتابزده در جهت فروش املاک تصمیم‌گیری نکنند و به وجود افراد سودجو در این زمینه کاملا آگاه باشند.

علاقه‌مندان جهت هرگونه مشاوره رایگان می‌توانند با مشاورین املاک نیکائین در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی