اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970223295478666

وضعیت کسب و کار در صنعت ساختمان سازی گرجستان چگونه است؟

ساخت و ساز در صنعت ساختمان گرجستان

کد: 13970223295478666

https://goo.gl/xwDUfc

، (اخبار رسمی): در این مطلب به این سوال که آیا سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان سازی کشور گرجستان سود آور است؟ پاسخ داده می‌شود.

ساخت و ساز در صنعت ساختمان گرجستان
ساخت و ساز در صنعت ساختمان گرجستان

 در ابتدا به این نکته باید اشاره داشت که یکی از پر بازده‌ترین سرمایه‌گذاری‌های حال حاضر در کشور گرجستان حوزه ساختمان‌سازی است که معمولا در حالت اصولی در حدود ۵۰ تا ۹۰ در صد سوددهی خواهد داشت.

بدیهی است که به دست آورن سود مناسب نیاز به تجربه مخصوص کشور گرجستان در این زمینه را می‌طلبد. از ابتدای سال ۲۰۱۸ شهرداری گرجستان قوانینی جدیدی را در رابطه با اخذ مجوز ساخت اعلام کرده که نکته‌های حائز اهمیتی را در بر گرفته است لذا قبل از هر اقدامی نیاز به مشاوره است.

از زمانی که طرح پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا مطرح شد، طرح بازسازی و نوسازی ساختمان‌های تفلیس، باتومی و سایر شهرهای گرجستان شتاب زیادی گرفته و باعث رونق این صنعت گشته است.

هر ساله نمایشگاه صنعت ساختمان و طراحی داخلی کائوکاسوس بیلد Caucasus Build در تفلیس پایتخت گرجستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه مهمترین رویداد در این حوزه در گرجستان و همچنین منطقه قفقاز نیز است. این نمایشگاه یکی از مطلوب‌ترین فرصت‌ها جهت پیوستن به بازار در حال رشد ساخت‌وساز در گرجستان و قفقاز نیز محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان جهت مشاوره می‌توانند با مشاورین املاک نیکائین تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان