اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970315299088666

تحصیل در گرجستان

کد: 13970315299088666

https://goo.gl/JPZa5Y

، (اخبار رسمی): نحوه تحصیل در دانشگاه‌های گرجستان به چه صورت است؟ چه رشته‌هایی در گرجستان تدریس می‌شود؟

تحصیل در گرجستان
نمایی از دانشگاه پزشکی در تفلیس گرجستان

از سال ۲۰۰۵ گرجستان با امضای قراردادی موسوم به بولونیا به سیستم آموزش یکپارچه اروپا پیوست.

مقاطع تحصیلی در گرجستان به ۴ سال کارشناسی، ۲ سال کارشناسی ارشد، ۳ تا ۵ ساله دکترا، ۵ ساله دندانپزشکی و ۶ ساله پزشک عمومی تقسیم می‌شود.

دانشگاه‌های گرجستان به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می‌شود که به دو زبان گرجی و انگلیسی و در برخی رشته‌های خاص به روسی در آن تدریس می‌شود. کیفیت آموزشی منطبق با اروپا، مدرک مورد تایید دانشگاه‌های سطح اول دنیا، ویزای دانشجویی تضمین شده، مخارج و هزینه‌های مقرون به صرفه،‌ اخذ پذیرش بدون نیاز به آیلتس و تافل در بیشتر موارد و امکان ادامه تحصیل و بورسیه در کشورهای دیگر را می‌توان از مزایای تحصیل در گرجستان نام برد.

از رشته‌های محبوب در دانشگاه‌های گرجستان می‌توان به دندانپزشکی، پزشک عمومی، فیزیوتراپی، داروسازی، کارشناسی مدیریت بازرگانی، کارشناسی مدیریت ارشد MBA اشاره کرد.

جالب اینکه رشته ادبیات فارسی و تاریخ خاورمیانه نیز در دانشگاه دولتی تفلیس به زبان فارسی تدریس می‌شود. شهریه سالیانه دانشگاه‌های گرجستان را می‌توان از ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار در نظر گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش