اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970230296388666

نحوه اجاره آپارتمان به صورت سالیانه در گرجستان چیست؟

کد: 13970230296388666

https://goo.gl/u1uUX6

، (اخبار رسمی): در تمامی شهرهای گرجستان اعم از تفلیس و باتومی جهت اجاره سالیانه چه مواردی را باید بدانیم؟

اجاره سالیانه آپارتمان در گرجستان
نحوه اجاره آپارتمان به صورت سالیانه در گرجستان چیست؟

در گرجستان برای اجاره سالیانه آپارتمان معمولا نیاز به پرداخت ودیعه و پول پیش نیست. در ابتدا تنظیم قرارداد، مستاجر دو ماه اجاره را که شامل اجاره ماه اول و ماه آخر است به مالک پرداخت می‌کند، در واقع پرداخت مبلغ اجاره ماه آخر به عنوان تضمین قرارداد محسوب می‌شودو بدیهی است که مستاجر در ماه آخر مبلغی را پرداخت نخواهد کرد.

در کشور گرجستان معمولا مبلغ اجاره در ابتدای ماه پرداخت می‌شود. تمامی آپارتمان‌های جهت اجاره به صورت کامل مبله و شامل تمامی امکانات لازم نیز است.

در بیشتر مواقع مبلغ اجاره به صورت دلار محاسبه می‌شود. پرداخت تمامی هزینه‌های مصرفی شامل اینترنت، آب، برق و گاز از زمان شروع قرارداد به عهده مستاجر خواهد بود.

در مورد قیمت اجاره سالیانه در شهرهای پرجمعیت و اصلی گرجستان همچون تقلیس و باتومی باید ذکر کنیم که نسبت به منطقه و کیفیت ساختمان و مبلمان دارای تنوع زیادی است ، اما به صورت کلی می‌توان برای هر ماه اجاره یک واحد آپارتمان یک خوابه مناسب با سلیقه ایرانی در مرکز شهر تفلیس از ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار، برای آپارتمان دو خوابه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار و برای سه خوابه از ۸۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار در نظر گرفت.

معمولا محله‌های دورتر از مرکز شهر دارای ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار کاهش قیمت مواجه هستند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با مشاورین املاک نیکائین تماس برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]