اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970214294098666

چرا خرید املاک جهت سرمایه‌گذاری در گرجستان مناسب است؟

کد: 13970214294098666

https://goo.gl/Ne2Ygx

، (اخبار رسمی): دلایل خرید املاک در گرجستان بابت سرمایه‌گذاری چه مواردی است؟

سرمایه گذاری در املاک گرجستان
نمایی از شهر تفلیس

در چند سال گذشته صنعت ساختمان در کشور گرجستان در تمامی شهرها اعم از تفلیس و باتومی رونق بسیاری یافته است.

با توجه به سود تقریبی ۴۰ تا ۵۰ درصد با بازگشت سریع سرمایه، علاقه بسیاری از شرکت‌های بزرگ ساختمانی در دنیا را جلب خود کرده است.

در حال حاضر خرید املاک شامل مسکونی، تجاری و مستغلات دارای رشد مناسب سرمایه و حتی میزان اجاره مناسب در حدود یک درصد سرمایه قابل ملاحظه است، در صورتی که در موارد مشابه این میزان در ایران به نیم در صد کاهش می‌یابد.

به عنوان مثال اجاره یک واحد آپارتمان ۳۰۰ میلیون تومانی در ایران یک میلیون و پانصد هزار تومان است، در صورتی در گرجستان دارای اجاره سه میلیون تومانی است. همچنین بانک‌های گرجستان نیز جهت شروع کارهای مختلف بازرگانی وام‌های خوبی پرداخت می کنند که متاسفانه این مورد شامل ایرانیان نمی‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان