کد: 13970127291328540

خدمات تور کیش از اصفهان

بهبود کیفیت خدمات در تور کیش از اصفهان

کد: 13970127291328540

https://goo.gl/vMHG2y

، اصفهان , (اخبار رسمی): متولیان برگزاری تورهای مسافرتی و آژانس‌های کوچک و بزرگ، جزیره کیش و تور کیش از اصفهان را به عنوان یکی از مقاصد پر مخاطب همیشگی در فهرست سوژه‌های گردشگری به مخاطبین و مشتریان خود معرفی می کنند.

بهبود کیفیت خدمات در تور کیش از اصفهان
تور کیش از اصفهان با اژانس چهارسوگشت

مناطق جنوبی کشور ایران، به ویژه در فصل‌های پاییز و زمستان، همواره برای گردشگران و علاقه‌مندان به سفر، جاذبه‌ها و دیدنی‌های وسوسه‌کننده‌ی زیادی در بر داشته است. همین امر سبب شده تا گروه‌ها و دفاتر مسافرتی برای شهرها، روستاها و جزایر گوناگون و فراوان این بخش از سرزمین ایران، برنامه‌ریزی و اجرای تورهای مسافرتی چه به صورت ترکیبی از چند مقصد و چه به صورت تک‌مقصدی را در دستور کار خود قرار دهند. تور کیش از اصفهان، قشم از تهران، بوشهر، چابهار، هرمز و هنگام و …، از جمله همین برنامه‌هایی هستند که در سال‌های اخیر توسط برگزارکنندگان شناخته شده و یا نه چندان معروف، عرضه می‌شوند.

علیرغم آن‌که تور کیش از اصفهان یا هر شهر دیگر، سابقه زیاد داشته و بارها برگزار شده است، برای برخی آژانس‌ها و مجریان چنین سفرهایی، هر بار اجرای برنامه و هر سفر جدای از برنامه‌ها و سفرهای قبلی، در حکم تجربه‌ای جدید و گام تازه‌ای در جهت بهبود خدمات و امکانات و رفع ایراد و نواقص قبلی است.

پس هر بار تلاش میکنند ضمن بررسی و تحلیل سفر قبل و توجه به نظر مشتریان تور کیش از اصفهان، برنامه‌ریزی برای سفر بعدی را با اصلاحات جدید در دستور کار خود قرار دهند.

همان‌گونه که قبلا اشاره و شرح داده شد، جزیره کیش در بر دارنده‌ی مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و امکانات و شرایطی است که همیشه در میان مردم جلب توجه و جذابیت خاصی داشته و تنظیم برنامه برای یک سفر پربار که رضایت خاطر و نظر مشتری و مسافر تور کیش از اصفهان را تامین کند، ممکن است دقت و حساسیت خاصی را بطلبد.

به خصوص اینکه تبدیل این جزیره به منطقه آزاد کیش، موجب ورود سیل سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه اقتصادی و تلاش آن‌ها برای ارائه خدمات و ایجاد مراکز جدید سرگرمی، خرید، تفریح و سیاحت و ورزش، و حتی برپایی مراکز مختلف ارائه و سرو غذا و نوشیدنی های محلی، ایرانی و فرنگی، شده است.

http://4sootour.com/بهبود-کیفیت-خدمات-تور-کیش/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی