اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970127291358496

تور گرجستان یکی از جذاب‌ترین تورها برای ایرانیان

کد: 13970127291358496

https://goo.gl/tK2vP4

، (اخبار رسمی): تور گرجستان از آن دسته سفرهایی است که اگر پیشنهاد آن به کسی داده شود، به راحتی نمی‌تواند از آن چشم‌پوشی کند. در نتیجه برای تنظیم زمان سفر، باتوجه به این که بیشتر افراد قصد شرکت دارند، برنامه‌ریزی بسیار مشکل خواهد شد.

تور گرجستان
تور گرجستان را با آژانس همای سعادت تجربه کنید

امروز تور گرجستان، جزو جدا ناشدنی از برنامه‌هایی است که توسط متولیان برگزاری و مجریان سفرهای گروهی سازماندهی و پیاده می‌شود

برای سفر به شهرهای برون‌مرزی ایران، این روش می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد. به عنوان نمونه خیلی از اهالی این شیوه گردشگری، تمایل داند به جای همراه شدن با برنامه‌های مانند تور گرجستان یا تور دبی و یا رفت‌و‌برگشت استانبول، یکی از مناطق اطراف ایران را سوژه قرار داده و خود را در چنین برنامه‌ای جای دهند. در این صورت، به هر روش ممکن و البته زمان‌بر، به شهرهای کوچک و بزرگ زیادی در طول مسیر دسترسی پیدا خواهند کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی، اطلاعیه‌هایی مربوط به تورهایی از جمله تور گرجستان و یا تورهای به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس، به صوت گسترده‌تری تبلیغ می‌شوند و فراخوان آن‌ها، ایرنیان مشتاق سفر را به ثبت‌نام و همراهی دعوت می‌کند. با این حساب، متوجه می‌شویم که آژانس‌های برگزاری و دفاتر مجری سفرهای گروهی، در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر قرار گرفته‌اند. با وجود چنین رقابتی، هر موسسه که برنامه‌های سیاحتی برگزار می‌کند، تلاش خواهد داشت تا خدمات و گزینه‌های پیشنهادی متنوع‌تری نسبت به دیگران ارائه دهد. به علاوه این که هر آژانس لازم می‌بیند تا آگهی‌هایش نسبت به مراتب قبلی و فعالیت‌های قدیمی خودش، گسترده‌تر، متنوع‌تر و جذاب‌تر باشند.

یکی از مزیت‌های همراه شدن با تور گرجستان، موضوعات مربوط به بلیط سفر است. در حالتی که بخواهید به همراه دوستان و آشنایان و استفاده از قطار یا هواپیما به این کشور و به‌طور‌کلی به هر مقصد دیگر سفر کنید، برای خرید بلیط نیاز به هماهنگی با سایر اعضای گروه خواهید داشت. این هماهنگی تا حدی پیچیده و مشکل خواهد بود، چرا که هر شخص پیشنهادی براساس مشغله و فرصت آزاد خود دارد و جمع‌بندی نظرات متفاوت و گوناگون، اصلا آزاد نیست.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی