کد: 13970129291688540

تور دبی از تهران با چهارسو گشت

کد: 13970129291688540

https://goo.gl/XvodSr

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از پر طرفدارترین برنامه‌ها که هر ساله مسافران زیادی را تا دبی همراهی می‌کند، تور دبی از تهران است. تور دبی از تهران این امکان را به هم‌وطنان تهرانی می‌دهد تا در میان جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد گردشگری شهر دبی به تفریح و سیاحت بپردازند.

تور دبی از تهران
تور دبی از تهران

مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین قطب گردشگری خاورمیانه در جنوب خلیج‌فارس و سواحل امارات‌متحده‌عربی قرار دارد. فاصله نسبتا کم تا مرزهای جنوبی کشور ایران موجب شده است تا این محل به شکل نسبتا آسان‌تر در مسیر تردد مسافران ایرانی باشد. به همین دلیل، انواع تورهای سیاحتی و تفریحی به مقصد این شهر دیدنی، اجرا می‌گردند. یکی از پر طرفدارترین این برنامه‌ها که هر ساله مسافران زیادی را تا دبی همراهی می‌کنند، تور دبی از تهران است. برگزاری این تور نشان می‌دهد که امکانات و شرایط مورد نیاز برای رفت‌و‌آمد میان تهران و دبی به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

تور دبی از تهران این امکان را به هم‌وطنان تهرانی می‌دهد تا در میان جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد گردشگری شهر دبی به تفریح و سیاحت بپردازند. به دلیل وجود مراکز بسیار زیاد تفریحی و سرگرمی در شهر تهران، مسافران این شهر با معیارهای گردشگری و شاخص‌های مسافرپذیری یک شهر مهم مانند دبی تا حد زیادی آشنا هستند. این آشنایی موجب می‌شود تا انتظار این گروه از مسافران به خدمات و امکانات سطح بالایی که در دبی وجود دارد، نزدیک‌تر شده و رضایت‌خاطر بیشتری فراهم آورد.

شهر دبی تجمعی از مدرن‌ترین و به‌روز شده‌ترین امکانات تفریح و سرگرمی را به نمایش می‌گذارد. حضور سالانه میلیون‌ها مسافر از کشورهای مختلف جهان، موجب بهبود و روند رو به رشد امکانات و خدمات این شهر می‌شود. از شهرهای ایران نیز انواع تور دبی به این مقصد برگزار و ایرانیان را در قالب انواع تور مانند تور ارزان دبی و تور دبی اقساطی و تور لحظه آخری دبی، به مقصد خود برسانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی