اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970129291708496

سیاحت و زیارت در تور مشهد از تهران

کد: 13970129291708496

https://goo.gl/K1oH5P

، (اخبار رسمی): تور مشهد از تهران یکی از شاخص‌ترین و پر مخاطب‌ترین طرح‌های مذهبی در سطح کشور است که به صورت روزمره با استفاده از وسایل گوناگون حمل‌و‌نقل، اجرا می‌شود. زیر مجموعه‌های این تور نیز شامل تور ارزان مشهد، تور ‌اقساطی مشهد از تهران یا تور لحظه آخری مشهد از تهران، هر کدام ملاحظات مختص به خود را دارند.

سیاحت و زیارت در تور مشهد از تهران
تور مشهد از تهران را با آژانس همای سعادت تجربه کنید

اصلی‌ترین محل برای زیارت به عنوان بزرگ‌ترین شهر زیارتی کشور ایران، شهر مشهد معروف به مشهد‌الرضا (ع) است. هر سال میلیون‌ها نفر زائر از شهرهای مختلف کشور و همچنین کشورهای گوناگون اسلامی دور و نزدیک، این شهر را برای سفرهای زیارتی خود بر می‌گزینند. بخش مهمی از مسافران و میهمانان امام رضا (ع) را گروهی تشکیل می‌دهند که در قالب انواع تور مشهد از تهران به این خطه مقدس عازم می‌شوند.

از آن‌جا که کلان شهر تهران جمعیت زیادی دارد، به طور طبیعی مسافران زیادی را نیز راهی استان خراسان رضوی و بارگاه مطهر آن امام همام خواهد کرد. تور مشهد از تهران در گذشته به صورت سنتی و در چارچوب روش‌ها و محدودیت‌های بسیار کهن سفرهای زیارتی، عنوان کاروان ری به مشهد را با خود داشته است. به مرور زمان و با پیشرفت امکانات حمل‌و‌نقل و جابجایی مسافر، سفرها یک قالب نوین به خود گرفت که همگی به نام صنعت گردشگری می‌شناسیم. یکی از شاخه‌های مهم این صنعت را گردشگری مذهبی تشکیل می‌دهد. همان‌طور که از عنوان این موضوع مشخص است، محور اصلی گردشگری مذهبی براساس یک یا چند سوژه مذهبی و زیارتی و آیینی است. این نوع گردشگری راه‌های مختص به خود را داشته و شرایط ویژه‌ای باید برای اجرای آن در نظر گرفت.

اگر با تور مشهد از تهران عازم زیارت بارگاه حضرت ثامن‌الحجج امام‌رضا (ع) هستید، بهتر است پیش از سفر در مورد دیدنی‌ها و جاذبه‌های توریستی این شهر بزرگ اطلاعاتی کسب کنید. با توجه به سابقه طولانی رفت و آمد زائرین به استان خراسان و خطه توس برای انجام فرایض دینی، هنوز بسیاری تصور می‌کنند تور مشهد صرفا یک برنامه زیارتی است. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی