اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970130291778296

مراسم قرعه کشی جشنواره زمستانی 96

کد: 13970130291778296

https://goo.gl/LMKTkE

، تهران , (اخبار رسمی): بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، مراسم قرعه کشی جشنواره زمستانی 96 دوشنبه 27 فروردین ماه، با حضور هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون، احمد مهران‌فر، متین ستوده، احسان خواجه‌امیری و شومن معروف حسن ریوندی برگزار شد.

مراسم قرعه کشی جشنواره زمستانی 96
مراسم قرعه کشی جشنواره زمستانی 96

بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، مراسم قرعه کشی جشنواره زمستانی 96 دوشنبه 27 فروردین ماه، با حضور هنرمندان محبوب  سینما و تلویزیون، احمد مهران‌فر (ارسطوی پایتخت) و متین ستوده (نقش ترانه در سریال لیسانسه‌ها)، احسان خواجه‌امیری و شومن معروف حسن ریوندی برگزار شد.

نحوه انجام قرعه کشی جشنواره زمستانی 96

قرعه کشی، طی دو مرحله (مرحله اول، 20 فروردین) و (مرحله‌ دوم، 27 فروردین ماه) با حضور بیش از هزار نفر، از مشتریان برگزار شد. تعداد 300 نفر از کسانی که کد قرعه‌کشی دریافت کرده بودند، انتخاب شده و برای قرعه‌کشی نهایی به مراسم دعوت شدند.

نحوه محاسبه کدهای قرعه کشی

کدهای قرعه کشی از اول دی ماه سال 96 (آغاز فروش فوق‌العاده زمستانی) تا 20 فروردین سال 97 محاسبه شد. تعداد این کدها بیش از 60 هزار کد صحیح بود و شامل خریدهای بالای 200 هزار تومان در یک شماره فاکتور (برای کسانی که به صورت نقدی خرید کرده‌اند) و خریدهای بالاتر از 400 هزار تومان (برای خرید حواله‌ای) بوده است.

قرعه کشی مقدماتی

روز 20 فروردین و با حضور مدیران فروشگاه، قرعه کشی مقدماتی با مجری‌گری خانم مریم رخ‌فروز، به صورت سیستمی انجام شد و از بین 60هزار کد، تعداد 300 نفر به صورت قرعه در این مرحله انتخاب شدند که از تهران، مازندران، سمنان، کرمانشاه، اردبیل، قزوین و... بودند. 

از روز21 فروردین ماه، با همه برندگان در مرحله اول قرعه کشی از طریق تلفن و پیامک دعوت به عمل آمد تا در جشن شاد و مراسم قرعه‌کشی که برای روز دوشنبه 27 فروردین ماه تدارک دیده شده بود ، شرکت کنند. 
ضمنا نزدیک به 200 نفر از مشتریانی که سالگرد ازدواجشان در سال 96 بود ، به عنوان مهمان ویژه (نو عروس و داماد ) جهت حضور در مراسم دعوت شدند.

برگزاری مراسم قرعه کشی نهایی

قرعه کشی نهایی برای جایزه ویژه که شامل یک دستگاه خودرو MVM برای نفر اول، بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس برای نفر دوم و تعدادی کارت هدیه برای نفرات سوم تا دهم بود، با حضور هنرمندان محبوب  سینما و تلویزیون ، احمد مهران فر (ارسطوی پایتخت) و متین ستوده (نقش ترانه در سریال لیسانسه‌ها)، احسان خواجه امیری و شومن معروف حسن ریوندی برگزار شد. تعداد ده نفر از برندگان مرحله اول قرعه کشی، به صورت رندوم و کاملا سیستمی انتخاب و روی سن حاضر شدند و در نهایت بهروز نعمتی به عنوان برنده نهایی و رحیم عزیزی برنده بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس انتخاب شدند.

تصاویر این مراسم به صورت زنده در پیج اینستاگرام فروشگاه بزرگ ایرانیان قابل مشاهده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی