اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970202292268496

خاطره‌سازی در تور مشهد از اصفهان

کد: 13970202292268496

https://goo.gl/um8va2

، (اخبار رسمی): تور مشهد از اصفهان را می‌توان جزو با سابقه‌ترین و قدیمی‌ترین برنامه‌های زیارتی دانست. تور مشهد از اصفهان امروز علاوه بر این که در زمینه وسایل حمل‌و‌نقل و امکانات جابجایی و اقامت مسافر، روش‌های آسان‌تری را جایگزین کرده، عملا به یک تور زیارتی و سیاحتی تبدیل شده است.

خاطره سازی در تور مشهد از اصفهان
خاطره سازی در تور مشهد از اصفهان همراه آژانس همای سعادت

شهر مشهد بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شهر زیارتی در کشور ایران است. سالانه میلیون‌ها مسافر از شهرهای مختلف داخلی و یا دیگر کشورهای اسلامی برای زیارت حرم امام رضا (ع) راهی این شهر می‌شوند. بخش قابل‌توجهی از مسافران شهر مشهد را شهروندان اصفهان تشکیل می‌دهند. این گروه با توجه به سابقه مذهبی هر دو شهر اصفهان و مشهد، در طول قرن‌ها به واسطه انواع کاروان‌های زیارتی میان این دو شهر در تردد بوده‌اند و این موضوع سابقه زیارت بارگاه امام هشتم (ع) از سوی هم‌وطنان خطه اصفهان را نشان می‌دهد.

اگر هنوز هم تصور می‌کنید تور مشهد از اصفهان بجز چند جذابیت محدود، موضوع وسوسه بر‌انگیز دیگری ندارد، بد نیست در مورد موزه‌های این شهر کمی تحقیق کنید. موزه آستان قدس‌رضوی و موزه نادری، دو موزه در شهر امام رضا (ع) با پیشینه و ارزش بالای فرهنگی و تاریخی به شمار می‌روند. مقبره نادر شاه و موزه جانبی آن به عنوان یکی از مراکز فرهنگی شهر مشهد و موزه بزرگ آستان قدس رضوی با گردهم‌آیی هزاران اثر و یادگار تاریخی و باستانی در زمینه‌های متفاوت، سوژه‌های بی‌نظیری برای گردشگر علاقه‌مند به این موضوعات است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی