اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970203292378666

شرایط خرید زمین کشاورزی در کشور گرجستان به چه صورت است؟

وضعیت خرید زمین کشاورزی در گرجستان

کد: 13970203292378666

https://goo.gl/ntSW4o

، (اخبار رسمی): چرا گرجستان یکی از مناطق مناسب در منطقه جهت کشاورزی است؟ قوانین جدید دولت گرجستان در قبال سرمایه‌گذاران خارجی در این صنعت چیست؟

وضعیت خرید زمین کشاورزی در گرجستان
تاکستانی در کاختی گرجستان

توافق مابین گرجستان و اتحادیه اروپا مبنی بر تعرفه صفر درصد صادرات محصولات کشاورزی باعث رونق این صنعت گشته است

با شروع سال ۲۰۱۸ و ارائه قوانین جدید توسط دولت، خرید زمین کشاورزی توسط خارجی‌ها امکان پذیر نیست. در این حال می‌توان این زمین‌ها را به صورت اجاره بلند‌مدت برای مثال ۹۹ ساله در اختیار داشته و بهره‌برداری کرد.

اصولا کشاورزی در گرجستان دارای مشکلاتی از قبیل کمبود سرمایه، عدم استفاده از متد روز و بسته‌بندی محصولات است. ار سوی دیگر توافق مابین گرجستان و اتحادیه اروپا مبنی بر تعرفه صفر در صد صادرات محصولات کشاورزی باعث رونق این صنعت گشته است و همچنان دولت جهت بهبود اوضاع کشاورزی می‌کوشد.

اما دلایل سرمایه‌گذاری در زمینه کشاورزی چه می‌تواند باشد؟

آب‌و‌هوای مطلوب، بازار بزرگ فروش در منطقه قفقاز و روسیه و همچنین صادرات به اروپا همگی از نکته‌های مثبت سرمایه‌گذاری در این صنعت است. زیر شاخه‌های این صنعت مانند دامپروری، پرورش ماهی، گلخانه، آب‌معدنی و غیره از پتانسیل بسیار خوبی در گرجستان بهره می‌برند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید زمین کشاورزی می‌توانند از مشاورین نیکائین کمک بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]