اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970204292748666

در گرجستان چقدر باید کمیسیون املاک پرداخت کنید؟

کمیسیون مشاورین املاک در گرجستان

کد: 13970204292748666

https://goo.gl/bJU5rN

، (اخبار رسمی): خرید ملک در گرجستان چه هزینه‌های جانبی را در بردارد؟ به خاطر داشته باشید نیاز به پرداخت هیچ مبلغ اضافی بر قیمت ملک نیست.

کمیسیون مشاورین املاک در گرجستان
کمیسیون مشاورین املاک در گرجستان

فروشنده باید در صورت فروش ملک خود ۳ درصد آن را به عنوان دستمزد به مشاور املاک پرداخت کند

چقدر باید کمیسیون پرداخت کنید؟

تمامی کشورها از قوانین مخصوص خود در این رابطه استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در کشور خودمان ایران معمولا مشاورین املاک از هر دو طرف معامله کمیسیون دریافت می‌کنند.

ولی در کشور گرجستان اوضاع تا حدودی متفاوت است. به این شکل که شما به عنوان خریدار هیچ کمیسونی را طبق قوانین ملزم به پرداخت نخواهید بود. از سوی دیگر فروشنده باید در صورت فروش ملک خود ۳ درصد آن را به عنوان دستمزد به مشاور املاک پرداخت کند.

در مورد اجاره نیز اوضاع بر همین منوال است،‌ یعنی صاحب ملک باید دستمزد مشاورین املاک را بپردازد.

کسانی که به گرجستان جهت خرید ملک می‌روند در این موارد هوشیار باشند و گول افراد شیاد که به تازگی متاسفانه به وفور در سطح شهرهای تفلیس و باتومی یافت می‌شوند را نخورند. متاسفانه این افراد وجهه مشاورین املاک حرفه‌ای در گرجستان را هم با اعمال خود زیر سوال می‌برند.

علاقه‌مندان جهت مشاوره رایگان می‌توانند با مشاورین املاک نیکائین در تماس باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]