اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970205292888296

جشنواره فروش فوق‌العاده بهاری سال 97

کد: 13970205292888296

https://goo.gl/mdiQAQ

، تهران , (اخبار رسمی): بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، جشنواره فروش فوق‌العاده، هر ساله در سه مرحله، همراه با تخفیف‌های 25 تا 45 درصدی که شامل بسیاری از محصولات است، برگزار می‌شود.

جشنواره فروش فوق العاده بهاری سال 97
فروش فوق العاده فروشگاه بزرگ ایرانیان

شروع جشنواره‌ی بهاری سال97

بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، جشنواره بهاری سال 97 در تاریخ چهارشنبه 5 اردیبهشت تا 10 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

کالاهایی که دراین جشنواره به فروش می رسد

فروشگاه بزرگ ایرانیان به عنوان بزرگترین بازار تک‌فروشی در تهران و ایران شناخته شده که از سه طبقه مجزا، دو طبقه زیر زمین تشکیل شده است.

بنا به سلایق مختلف، انواع لباس زنانه شامل (مانتو، شومیز، روسری، شلوار، لباس زیر، لباس مجلسی و ...)، لباس مردانه (کت و شلوار، شلوار، پیراهن، اکسسوری، تیشرت، کفش و ...) و لباس بچگانه (لباس نوزاد، لباس مجلسی، کت و شلوار پسرانه، لباس راحتی، تیشرت، پیراهن، کفش، کلاه و...) موجود است.

تغییرات غرفه‌ها

در سال 97 برای سهولت دسترسی ، برخی از غرفه‌ها جابه جا شدند که عبارت‌اند از:

  • جابه‌جایی غرفه لباس‌های مردانه به زیرزمین، یک پارچه شدن سالن طبقه همکف از مانتو، اضافه شدن غرفه لوازم آرایشی و بهداشتی طبقه بالای همکف، جابه‌جایی واحد اشتراک به طبقه بالای همکف، افزایش وسعت کفش و سندل زنانه در طبقه اول، تغییر چیدمان در بخشی از لباس‌های زنانه، اضافه شدن غرفه شلوار و روسری در سالن همکف، اضافه شدن غرفه مخصوص شلوار جین برای کودکان، لباس نوزادی و کفش بچگانه (برای کودکان 8 تا 12 سال) در طبقه دوم و جابه‌جایی غرفه اسباب‌بازی به پاگرد طبقه اول.

تخفیف‌های ویژه (مخصوص مشترکین)

باشگاه مشتریان، یکی از امتیازهای ویژه‌ای است که فروشگاه برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با تکمیل فرم اشتراک، در روز تولد و سالگرد ازدواج از تخفیف 10 درصدی و در سایر روزهای این دو ماه از تخفیف 5 درصدی بهره‌مند شوید. برای روزهایی که تخفیفی دریافت نکرده‌اید ، امتیاز ثبت می‌شود و در صورت بالا رفتن امتیاز، کارت هدیه اهدا خواهد شد.

خدمات واحد اشتراک

واحد باشگاه مشتریان همچون سال‌های گذشته، مفتخر به ارائه خدماتی از جمله موارد ذیل است:

  • ارائه کارت هدیه به 10 نفر از کسانی که در روز نخست جشنواره خرید کرده‌اند. ایجاد اشتراک برای کسانی که تا به حال موفق به دریافت کارت اشتراک نشده‌اند. انجام قرعه‌کشی برای کسانی که کد قرعه‌کشی در فاکتورشان ثبت شده است. اطلاع‌رسانی اخبار فروشگاه و جشنواره‌ها حفظ آرشیو خرید مشتریان.

توجه: جهت سهولت دسترسی به تمام محصولات و رفاه حال مشتریان، فروشگاه اینترنتی ایرانیان در حال راه‌اندازی است و اخبار آن متعاقبا اعلام می‌شود.

دارندگان اشتراک

فروش فوق‌العاده فرصتی مناسب برای کسانی است که عضو باشگاه مشتریان هستند تا علاوه بر تخفیف‌های 25 تا 45 درصدی، از تخفیف‌های روز و یا ماه تولد و ازدواج استفاده کرده تا اجناس مورد نظر را به قیمت پایین‌تر خریداری کنند.

معرفی واحد حواله

با توجه به موقعیت تجاری مرکز خرید ایرانیان، علاوه بر  فروش عادی، اقدام به سرویس‌دهی و پذیرش حواله پوشاک نیز می‌شود.  از مدیران و مسئولین محترم دعوت می‌شود از مرکز خرید ایرانیان واقع در تهران، بازار امامزاده حسن (ع)، خیابان امین الملک بازدید به عمل آورده و این مرکز خرید را از نزدیک ملاحظه کنند.

خدمات ارائه پوشاک به صورت اقساط (طبق قرارداد) بدون پیش‌پرداخت است. خرید حواله‌ای محدودیت زمانی ندارد و پرسنل می‌توانند جهت تهیه پوشاک مورد نیاز خود طی سال از خدمات مرکز خرید ایرانیان بهرمند شوند.

جوایز ویژه

در پایان هرسال، طی مراسمی با حضور هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون، خوانندگان و شومن‌های محبوب، به قید قرعه به کسانی که کد قرعه‌کشی دریافت کرده‌اند، جوایزی اهدا می‌شود.

فودکورت فروشگاه بزرگ ایرانیان

براساس نظر سنجی‌ها و تمایل مشتریان گرامی جهت سرو  غذا و نوشیدنی در فروشگاه، روز22 بهمن سال 96 فودکورت فروشگاه بزرگ ایرانیان افتتاح شد؛ تا مشتریان با مراجعه به فودکورت، از  سرو انواع فست‌فود (تهیه شده از مواد باکیفیت) بستنی‌های خوشمزه و لذیذ، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دم‌نوش‌های گیاهی و ... در کنار خانواده لذت برده و لحظاتی شیرین و به یادماندنی را تجربه کنند.

مزایای کارت اشتراک برای مشتریان فودکورت

مشتریانی که اشتراک دارند، می‌توانند با خرید از فودکورت فروشگاه بزرگ ایرانیان، از تخفیف‌های 10 درصدی بهره‌مند شوند. امکان خرید با کارت هدیه و کارت حواله (کارت‌های اعتباری که سازمان‌های مختلف برای کارمندان خود، جهت خرید از فروشگاه ارائه می‌کنند) وجود دارد.

به دلیل استقبال زیاد، احتمال افتتاح فست‌فود و کافی‌شاپی مجزا و جدید در طبقه همکف با خدماتی بهتر و جدیدتر وجود دارد.

نشانی: تهران، خیابان قزوین، خیابان امامزاده حسن (ع) (امین الملک)، پلاک 387

فروشگاه خارج از محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]