اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970207293068666

بهترین مناطق گرجستان جهت کسب‌و‌کار و زندگی کدام است؟

بهترین منطقه گرجستان

کد: 13970207293068666

https://goo.gl/V7JSFB

، (اخبار رسمی): کدام شهر در گرجستان دارای شرایط مطلوب زندگی و همچنین درآمد مناسب است؟

بهترین منطقه گرجستان
نمایی از شهر کوتایسی دومین شهر بزرگ گرجستان

گرجستان کشوری است با جمعیتی نزدیک به ۴ میلیون نفر که شهر تفلیس به عنوان پایتخت نیمی از آن را در خود جای داده است

بهترین منطقه گرجستان کجاست؟ سوالی که با توجه به سلایق شخصی پاسخ‌های بسیاری را داراست. گرجستان کشوری است با جمعیتی نزدیک به ۴ میلیون نفر که شهر تفلیس به عنوان پایتخت نیمی از آن را در خود جای داده است.

با توجه به این نکته که اکثر ادارات دولتی در تفلیس قرار دارند و همچنین جمعیت موجود در این شهر و وجود کارخانجات زیاد در حاشیه آن به نظر می‌رسد تفلیس منطقه خوبی بابت کسب‌وکار به حساب بیاید. از این موضوع نمی‌شود غافل شد که با توجه به این نکته‌ها در چند سال گذشته تقلیس شهری شلوغ‌تر و با ترافیک بیشتر به دلیل قیمت‌پایین اتومبیل در گرجستان به شمار می‌آید ولی همچنان از رونق بیشتری در کسب‌و‌کار و درآمد بهره می‌برد.

شهر دیگری که باید به آن اشاره کرد، کوتایسی است. با توجه به وجود پارلمان کشور گرجستان در این شهر و همچنین وجود جمعیتی در حدود نیم میلیون نفر و آب‌و‌هوایی پاک و سرسبزی مناسب این منطقه، می‌توان از آن به عنوان منطقه‌ای مناسب برای زندگی نام برد. البته کسب‌و‌کار در این شهر به نسبت تفلیس رونق کمتری دارد و اما شهر زیبا و معروف باتومی ، شهری ساحلی در کنار دریای سیاه با جمعیتی در حدود ۲۰۰ هزار نفر. شهری که دارای میانگین بارندگی بالا در حدور ۱۹۰۰ میلیمتر در سال است.

باتومی دارای رطوبت بسیاری بالایی است به صورتی که در تابستان برای برخی از مردم تحمل آن را مشکل می‌کند. در عین حال این شهر از توریستی‌ترین مناطق گرجستان به شمار می‌رود. به صورتی که تقریبا نیمی از توریست‌های گرجستان از آن بازدید می‌کنند.

باتومی دارای تقریبا ۵ ماه فصل شلوغ است و در فصول سردتر سال شهری خلوت با بارندگی زیاد و روزهای ابری پی در پی است. کسب و کار به صورت کلی در این شهر به جز آن‌هایی که مربوط به توریست هستند، آن هم نه در تمام سال، ضعیف است.

صد البته کشور گرجستان دارای مناطق زیادتری است که با توجه به اینکه اهمیت مناطق برای مهاجرین، کسب‌و‌کار و آب‌و‌هوا در وهله اول است در این مقاله به آن‌ها اشاره نشد، امید است در فرصت‌های آینده برای آن‌ها نیز مقالاتی اختصاص دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سرمایه گذاری نیکائین گرجستان

نیکائین گروهی از متخصصان املاک است که کلیه سرویس‌های مربوط در کشور گرجستان را ارائه می‌دهد. این گروه متشکل از کارشناسان ایرانی و گرجی درهمکاری با یک شرکت بین المللی معتبر است که کار را برای ایرانیان ساده‌ کرده است. این گروه با کارشناسان ایرانی و با زبان فارسی همه روزه آماده مشاوره دادن به شماست.در حال حاضر نیکایین میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک را برای ایرانیان میسر سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]