کد: 13970208293188540

تور هوایی قشم

زیبایی‌های پهناور خلیج فارس در تور قشم

کد: 13970208293188540

https://goo.gl/C3avSS

، اصفهان , (اخبار رسمی): تور قشم با وجود آب و هوای گرم منطقه، در فصل‌های بهار و تابستان نیز مشتریان پر و پا قرصی دارد. معمولا در این بازه زمانی قیمت تور قشم کاهش یافته و به دلیل استقبال مشتریان برنامه‌های لحظه آخری، قیمت تور لحظه آخری قشم مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.

زیبایی های پهناور خلیج فارس در تور قشم
تور هوایی قشم

بزرگ‌ترین جزیره در میان جزایر خلیج فارس و به طور کلی خشکی‌های میان آب‌های ایران، جزیره قشم است. بدون در نظر گرفتن وسعت این جزیره، مزیت‌های دیگری باعث اجرای انواع تور قشم از اقصی نقاط کشور ایران شده است. یکی از این مزیت‌ها، نزدیکی به سواحل استان هرمزگان است. در فاصله حدود یک ساعت با اتوبوس‌های دریایی می‌توان به قشم دسترسی پیدا کرد. همچنین به لطف وجود خطوط و ناوگان هواپیمایی، تور هوایی قشم نیز از فرودگاه‌های دور و نزدیک برقرار است. دیگر مزیت این جزیره، سابقه دیرینه سکونت انسان و بافت تاریخی شهرها و محلات واقع در جزیره است.

فرصت گران بهایی برای علاقه‌مندان به سیر و سیاحت در خشکی‌های جنوب کشور ایران خواهد بود.

تور قشم با وجود آب‌و‌هوای گرم منطقه، در فصل‌های بهار و تابستان نیز مشتریان پر و پا قرصی دارد. معمولا در این بازه زمانی قیمت تور قشم کاهش یافته و به دلیل استقبال مشتریان برنامه‌های لحظه آخری، قیمت تور لحظه آخری قشم مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد. یکی از مواردی که می‌تواند روی قیمت تور قشم در نیمه اول سال تاثیرگذار باشد، تخفیف خرید تور قشم از سوی برخی از آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی است. این تخفیف همانند شیوه تور لحظه آخری، به منظور جبران کاهش تعداد مسافرانی است که به دلایلی از جمله گرم‌تر شدن دمای هوا، در مورد شرکت در تور قشم تردید دارند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی