اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970209293388496

سفر زیارتی سیاحتی با تور مشهد از شیراز

کد: 13970209293388496

https://goo.gl/QBNzJR

، (اخبار رسمی): موضوع مشترکی که به راحتی در هنگام ورود تور مشهد از شیراز قابل مشاهده است، این است که پیشینه تاریخی هر دو شهر تحت تاثیر قطب‌های مذهبی خود هستند. در نتیجه برای حفظ گردشگری پایدار، لازم است بخش‌ها و بافت تاریخی اطراف حرم به خوبی احیا و مراقبت شود.

تور مشهد از شیراز
سفر زیارتی سیاحتی با تور مشهد از شیراز

تور مشهد از شیراز در قالب تور زمینی با قطار یا اتوبوس، زمان بیشتری در مقایسه با تور هوایی مشهد به طول می انجامد.

در کنار مراکز مذهبی از جمله زیارت‌گاه‌ها، نقش بازار از دیرباز به چشم می‌خورده است و غیر قابل چشم‌پوشی است. با وجود این بازارها به خصوص بازارهای مدرن مشهد، می‌توان علاوه بر خرید یادگاری‌های متبرک برای دوستان و آشنایان، محصولات بین‌المللی از برندهای دیگر کشورها را نیز با قیمت مناسب‌تری تهیه کرد. به عنوان مثال، بازار روس‌ها در مشهد، این فرصت را به مشتری تور مشهد از شیراز می‌دهد که از کالاهای روسی نیز خرید داشته باشند.

تقریبا عمده روال تکوین شهری مشهد، وابسته به حضور و شهادت حضرت ثامن‌الحجج اما رضا (ع) است، به همین دلیل، مشتری تور مشهد از شیراز می‌تواند تفاوت‌های میان بافت‌های شهری مبدا و مقصد را بررسی کند.

یکی از بهترین ویژگی‌های مشترک میان مشهد و شیراز که مسلما از طرف مسافر تور مشهد از شیراز مورد توجه قرار می‌گیرد، موزه‌ها و آثار تاریخی این دو شهر است. در شهر مشهد، موزه آستان قدس رضوی و همچنین موزه نادری، شاخص‌ترین مجموعه‌های نگهداری آثار قدیمی و معاصر در شهر مشهد محسوب می‌شوند. موزه آستان قدس رضوی که گنجینه‌ای بی‌نظیر از انواع اشیاء و مدارک از قرون پیش از اسلام تا امروز است، سوژه بسیاری از میهمانان استان خراسان رضوی به شمار می‌رود. علاوه بر این، موزه نادری در کنار مقبره نادر شاه افشار نیز به عنوان یک جاذبه تاریخی و فرهنگی در شهر مشهد، از شهرت و اعتبار بالایی برخوردار است. تور مشهد از شیراز در قالب تور زمینی با قطار یا اتوبوس، زمان بیشتری در مقایسه با تور هوایی مشهد به طول می‌انجامد. در ایام تعطیلات مذهبی و مناسبت‌های دینی، تمامی این مسیرها به سمت شهر مشهد با ورود صدها هزار مسافر و زائر مواجه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی