اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970210293638496

تور استانبول از شیراز

سفری جذاب با تور استانبول از شیراز

کد: 13970210293638496

https://goo.gl/6Admnz

، (اخبار رسمی): تور استانبول از شیراز در فصل‌هایی مانند بهار و اواخر تابستان یا اوایل پاییز، مشتریان و مخاطبان بیشتری دارد. اگر به دنبال تور لوکس استانبول هستید، در این بازه های خاص زمانی قیمت بیشتری نسبت به سایر مواقع خواهد داشت.به همین ترتیب، خرید بلیط و یا پیدا کردن تور استانبول ارزان نسبتا مشکل خواهد شد.

سفری جذاب با تور استانبول از شیراز
سفری جذاب با تور استانبول از شیراز

آن گروه از گردشگرانی که به بازدید از شهر استانبول با هزینه‌های کمتر تمایل دارند، به سختی قادر خواهند بود در این فواصل زمانی برنامه مناسبی را بیابند. در صورتی که طی سایر ماه‌ها و فصول سال، به ویژه در ماه‌های سرد سال، تور استانبول ارزان کمی راحت‌تر در دسترس و ثبت‌نام است. یکی از روش‌های پرداخت قیمت کمتر برای تور استانبول از شیراز، شرکت در تور استانبول اقساطی است.

به علاوه این که تور لحظه آخری استانبول  نیز گزینه قابل تامل دیگری است. تور اقساطی استانبول این فرصت را به مشتری می‌دهد تا در مدت زمان طولانی‌تری نسبت به پرداخت نرخ برنامه اقدام کند. با این حساب، گروهی از افراد که قصد پرداختم متمرکز هزینه‌ها را ندارند و البته در طول سال سفرهای دیگری را نیز در دستور خود قرار داده‌اند، می‌توانند برای سیاحت و تفریح عازم کشور ترکیه و شهر استانبول شوند.

زمانی که در تور استانبول از شیراز ثبت نام می نمایید، باید توجه داشته باشید که شهر مقصد شما یک شهر آسیایی اروپایی با قدمت و پیشینه بسیار خاص است. دو بخش این شهر به وسیله یک پل به نام پل بسفر از یکدیگر مجزا هستند. زمانی که قصد ورود به بخش اروپایی را دارید، نیازی به پرداخت پول نیست، اما زمانی که برای رسیدن از قسمت اروپایی به قسمت آسیایی از پل بسفر عبور می‌کنید، باید مبلغی را بپردازید.

در مدت زمان اقامت به همراه تور استانبول از شیراز، تفاوت‌های جالبی میان دو بخش آسیایی و اروپایی این شهر خواهید دید. تعداد دانشگاه‌ها، سینماها و گالری‌ها و همچنین هتل‌های محل اسکان موقت مسافران، تا حدودی در بخش اروپایی بیشتر است. از طرف دیگر، آثار تاریخی مشهورتری در قسمت اروپایی وجود دارد، با ان که قدمت بخش آسیایی بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی