اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970211293838296

گزارشی از افتتاحیه جشنواره فروش فوق‌العاده بهاری97

کد: 13970211293838296

https://goo.gl/FbvYBx

، تهران , (اخبار رسمی): بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، فروش فوق‌العاده هر ساله در سه فصل بهار، تابستان و زمستان انجام می‌شود که در این متن گزارشی از افتتاحیه جشنواره فروش فوق‌العاده بهاری97 را برای مشتریان آماده شده است.

گزارشی از افتتاحیه جشنواره فروش فوق العاده بهاری97
جشنواره فروش فوق العاده بهاری97

فروش فوق‌العاده بهاری97

جشنواره فروش فوق العاده 97 فرصتی مناسب برای مشتریان فراهم می‌کند تا کالاهای خود را با قیمت پایین‌تری خریداری کنند. این جشنواره بهاری امسال 5 اردیبهشت شروع و تا 11 خرداد ادامه دارد.

مراسم افتتاحیه

بنا به گزارش گروه خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان ، مراسم افتتاحیه جشنواره بهاری در 5 اردیبهشت با حضور مشتریان برگزار شد و به 10  نفر از کسانی که اولین خرید از فروشگاه را انجام دادند، کارت هدیه اهدا شد. در این جشنواره قیمت کالاها دارای تخفیف‌های 25 تا 45 درصدی است.

مژده به دارندگان کارت اشتراک

یکی از امتیازهای ویژه‌ای که فروشگاه بزرگ ایرانیان برای مشتریان خود در نظر گرفته، باشگاه مشتریان است. می‌توانید با پر کردن فرم اشتراک، در روزهای تولد و سالگرد ازدواجتان از تخفیف‌های ۱۰ درصدی و در سایر روزهای ماه تولد و ازدواج از تخفیف‌های ۵ درصدی بهره‌مند شوند. برای روزهای که تخفیفی دریافت نکرده‌اند ، برای آن‌ها امتیاز ثبت شده، که در صورت رسیدن امتیاز به ۶۰۰ کارت‌های هدیه دریافت خواهند کرد.

ضمنا، ایام فروش فوق‌العاده فرصتی مناسب برای کسانی است که عضو باشگاه مشتریان هستند تا علاوه بر تخفیف‌های ۲۵ تا ۴۵ درصدی ، از تخفیف‌های روز و یا ماه تولد و ازدواج‌شان استفاده کنند.

آدرس سایت : www.iraniansc.ir

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]