اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970213294068296

زمان فروش‌های فوق‌العاده فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970213294068296

https://goo.gl/z7xPQ1

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان، ارائه کننده پوشاک فصل برای تمام سنین و سلیقه‌های مختلف است که با توجه به موقعیت تجاری آن، به عنوان بزرگترین مرکز خرید در بازار تک‌فروشی شناخته می‌شود.

زمان فروش های فوق االعاده فروشگاه بزرگ ایرانیان
زمان شروع فروش فوق العاده در فروشگاه بزرگ ایرانیان

بنا به گزارش گروه خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان ، هر ساله در سه فصل مختلف (بهار ، تابستان و زمستان) جشنواره فروش فوق‌العاده برگزار می‌شود. در این جشنواره بسیاری از کالاها  از تخفیف‌های 25 تا 45 درصدی برخوردار می‌شود.

زمان شروع جشنواره‌های فروشگاه بزرگ ایرانیان

با توجه به گزارشات رسیده، زمان دقیق شروع جشنواره‌های فروش فروش فوق‌العاده در فروشگاه بزرگ ایرانیان عبارتند از: جشنواره بهاری (5 اریبهشت تا 11 خرداد)، جشنواره تابستانی (10 مرداد تا 30 شهریور) و جشنواره زمستانی (4 دی تا 30 بهمن) است.

مژده به دارندگان کارت اشتراک

ایجاد اشتراک برای مشتریان و مزایای ویژه آن (اعضای مشترکین در روز تولد و سالگرد ازدواج‌شان از تخفیفات 10 درصدی و در ماه تولد و ازدواجشان از تخفیفات 5 درصدی برخوردارند‌) از امتیازهای ویژه‌ای است که فروشگاه بزرگ ایرانیان برای مشتریان خود در نظر گرفته است. 

دارندگان این کارت می‌تواند علاوه بر گرفتن تخفیف مناسبت‌شان، از تخفیف‌های جشنواره فروش فوق‌العاده نیز بهره‌مند شوند.

وبسایت : www.iraniansc.ir

تلگرام : https://t.me/iranisc

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iraniansc1

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]