اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970213294078296

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970213294078296

https://goo.gl/e3hGqM

، تهران , (اخبار رسمی): دارندگان کارت اشتراک در طرحی با عنوان دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان، دوشنبه آخر هر ماه از تخفیف‌های 10 درصدی برخوردار می‌شوند. بنا به گزارشات رسیده، اولین دوشنبه بازار این فروشگاه، 31 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان
دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان، ارائه‌کننده پوشاک فصل برای تمام سنین و سلیقه‌های مختلف است که با توجه به موقعیت تجاری آن، به عنوان بزرگترین مرکز خرید در بازار تک‌فروشی شناخته می‌شود. 

مژده به دارندگان کارت اشتراک

ایجاد اشتراک برای مشتریان و مزایای ویژه آن از امتیازهای ویژه‌ای است که فروشگاه بزرگ ایرانیان برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اعضای مشترکین در روز تولد و سالگرد ازدواج‌شان از تخفیفات 10 درصدی و در ماه تولد و ازدواج‌شان از تخفیفات 5 درصدی برخوردارند و برای روزهایی که تخفیفی دریافت نکرده‌اند، برایشان امتیاز ثبت می‌شود که با رسیدن آن به 600 کارت هدیه دریافت خواهند کرد.

طرح جدید دوشنبه بازار

دارندگان کارت اشتراک در طرحی با عنوان دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان، دوشنبه آخر هر ماه از تخفیف‌های 10 درصدی برخوردار می‌شوند. بنا به گزارشات رسیده، اولین دوشنبه بازار این فروشگاه، 31 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

وبسایت : www.iraniansc.ir

تلگرام : https://t.me/iranisc

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iraniansc1

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]