اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970215294288496

تور اسپانیا از اصفهان

تجمیع هنر و فوتبال در کشور اسپانیا

کد: 13970215294288496

https://goo.gl/W4wdhp

، (اخبار رسمی): اسپانیا جزو کشورهایی است که از قدیم مورد توجه گردشگران و علاقه‌مندان به اروپاگردی بوده و هنوز نیز است. زیبایی‌ها و جذابیت‌های این سرزمین به اندازه‌ای است که به عنوان بخشی از یک سفر، قابل استفاده کامل نبوده و نیازمند یک برنامه جداگانه تحت عنوان تور اسپانیا است.

تجمیع هنر و فوتبال در کشور اسپانیا
شهری پر جاذبه با نمادهای اساطیری و تاریخی

دو شهر اصلی اسپانیا که در فهرست سیاحت تور های گردشگری قرار دارند، بارسلون و مادرید بوده و هر دو از جنبه های گوناگون می توانند بهترین سوژه های سیاحت و تفریح باشند.

در میان کشورهای تاریخی اروپا، یکی از شاخص‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کشور که حتی عموم مردم با اطلاعات عمومی کم نیز آن را می‌شناسند، کشور اسپانیا است. دلیل این موضوع نیز به پیشینه تاریخی بسیار قوی کشور اسپانیا از یک سو و محبوبیت مردمی و بین‌المللی تیم‌های فوتبال این کشور از سوی دیگر باز می‌گردد. در نتیجه هم در میان علاقه‌مندان به حوزه گردشگری و تجربه سیاحت در سرزمین‌های دیگر و هم در میان کسانی که به گردشگری علاقه زیادی ندارند اما مسابقات فوتبال را دنبال می‌کنند، کشور اسپانیا یک منطقه کاملا مشهور است.

تور اسپانیا فرصت بسیار خوبی برای بازدید از باغ‌های درون شهرهای بزرگ این کشور است. به ویژه برای برخی از علاقه‌مندانساکن شهرهایی مانند اصفهان، که به خوبی با در هم‌تنیدگی باغ و بافت مسکونی آشنا هستند، تور اسپانیا از اصفهان و مقایسه وضعیت مشابه در شهره‌های آن جا به حساب می‌آید.

از طرف دیگر، با قدم زدن در خیابان ها و کوچه های شهره های اسپانیا، گالری ها و کافه های زیادی را مشاهده می کنید. عتیقه یا به اصطلاح آنتیک فروشی های دنج و جذابی نیز در گوشه های مختلف این شهر ها قرار گرفته اند. به این ترتیب، می توان برای کافه گردی یا گالری گردی، سوژه های بسیار خوبی در خلال تور اسپانیا پیدا کرد. قدمت برخی از کافه ها در خیابان های این کشور به حدود صد سال می رسد. از این رو نمی توان از نشستن و خوردن یک فنجان کافه با شیرینی محلی در چنین پاتوق هایی چشم پوشی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی