کد: 13970217294608540

لزوم داشتن بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی چیست و چرا لازم است؟

کد: 13970217294608540

https://goo.gl/gcoekF

، اصفهان , (اخبار رسمی): بیمه‌ی مسافرتی یک نوع بیمه است که موجب می‌شود در طول سفر، با کمترین دغدغه، از لحظات خود لذت ببریم. حادثه و مشکلات همواره در کمین است. اگرچه بیمه مسافرتی هزینه‌ها را افزایش می‌دهد اما از الزامات سفر محسوب می‌شود. خدماتی که شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند اغلب خسارات و حوادث سفر را پوشش می‌دهد.

بیمه مسافرتی چیست و چرا لازم است؟
با همراه داشتن بیمه مسافرتی، نگران خسارت و آسیب ها نباشید

بیمه نامه تعداد نامحدود سفر در بازه زمانی خاصی را تحت پوشش قرار می‌دهد. هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان‌های خارج از کشور، یکی از مواردی است که بیمه‌ی مسافرتی آن را پوشش می‌دهد

بیمه یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث ایجاد اطمینان خاطر در ما می‌شود. از این رو در ابعاد مختلف زندگی به دنبال بیمه‌های مناسبی هستیم که در مواقع آسیب و خسارت، بتوانیم از خدمات آن بهره‌مند شویم. یکی از مهمترین جاهایی که به بیمه نیاز پیدا می‌کنیم، سفر است. بیمه‌ی مسافرتی یکی از آن بیمه‌هایی است که باید مورد توجه قرار دهیم تا در طول سفر، با کمترین دغدغه، از لحظات خود لذت ببریم. حادثه و مشکلات همواره در کمین است و ما هرگز نمی‌دانیم که در طول سفر چه حوادثی ممکن است پیش بیاید.

بیمه‌ی مسافرتی گرچه هزینه‌های سفر را افزایش می‌دهد اما مثل سایر بیمه‌ها، ارزش هزینه کردن دارد. این بیمه، برای پوشش هزینه‌های پزشکی، لغو سفر، گم کردن اسباب سفر و چمدان‌ها، سوانح هوایی و دیگر خساراتی که ممکن است در طول سفر با آن مواجه شویم چه در سطح بین‌المللی و چه در سطح داخلی، در نظر گرفته شده است.

بیمه‌نامه ممکن است چند سفره باشد و تعداد نامحدودی سفر را در یک بازه‌ی زمانی خاص، تحت پوشش قرار دهد. در زمینه‌ی تامین مخارج پزشکی، بیمه‌نامه‌های مختلف با هم تفاوت دارند و ممکن است سطح پوشش آن‌ها با هم متفاوت باشد. بیمه‌نامه‌هایی که سطح بیشتری از مخارج پزشکی را برعهده می‌گیرند، معمولا برای کشورهایی هستند که هزینه‌ی مخارج پزشکی در آن‌ها بسیار بالا است مثلا آمریکا.

خطرات و خساراتی که معمولا در بیمه‌های مسافرتی تحت پوشش قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

فوریت‌های پزشکی

لغو سفر، وقفه در سفر یا کوتاه شدن زمان سفر

مرگ تصادفی

گم‌کردن، به‌سرقت رفتن یا آسیب دیدن اسباب سفر، اموال شخصی یا مدارک سفر

و ...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.