اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970217294678796

دستگاه هیبریدی قابلیت برش فلز و غیر فلز را به‌صورت همزمان دارد

تکنولوژی جدید دستگاه برش لیزری توسط دستگاه هیبریدی لیزری

کد: 13970217294678796

https://goo.gl/yTKMqu

، اصفهان , (اخبار رسمی): دستگاه برش لیزری امروزه کاربرد بسیاری در صنعت ساخت و تولید قطعه پیدا کرده است. استفاده از این دستگاه باعث افزایش شدید کیفیت قطعات تولیدی و همچنین سرعت ساخت آن‌ها می‌شود. با این همه، این دستگاه‌ها محدودیت‌های خودشان را دارند. برش فلز و غیر فلز به صورت همزمان امکان پذیر نبود. اما ..؟

تکنولوژی جدید دستگاه برش لیزری توسط دستگاه هیبریدی لیزری
تکنولوژی جدید دستگاه برش لیزری توسط دستگاه هیبریدی لیزری

قیمت دستگاه برش لیزر هیبریدی تفاوت چندانی با نوع معمولی آن ندارد ولی حین انجام کار سرعت و راندمان را به شدت افزایش می‌دهد که این قابلیت رقابتی بسیار مهمی است

اما چاره کار برای برش روی فلز و غیر فلز به صورت همزمان با یک دستگاه برش لیزری، تعویض تیوب لیزر دستگاه است. البته همه چیز به این سادگی نیست. باید موارد زیادی بررسی شود و برآورد شود که آیا امکان نصب تیوب قوی‌تر لیزر برای برش فلز روی این دستگاه وجود دارد یا خیر ؟

مرحله بعدی  تعویض تیوب لیزر است که خود به چندین ساعت زمان نیاز دارد. تیوب قطعه حساسی است که پرتوی لیزر را تولید می‌کند.

از آنجا که دستگاه لیزر، برای برش‌کاری و حکاکی روی سطوح و یا بدنه یک قطعه استفاده می‌شود، دامنه‌ی کاربرد و استفاده‌ی بسیار وسیع و متنوعی را در بر می‌گیرد. به عبارت دیگر، یکی از بهترین و کارآمدترین ماشین‌آلات در بسیاری از حوزه‌های مربوط به ماشین‌سازی، قطعه‌سازی، شکل‌دهی و آماده‌سازی و همچنین حکاکی و ایجاد نقوش سطحی، ماشین‌آلات برش و حکاکی لیزر  است.

اما با این همه ، تکنولوژی جدید به بازار دستگاه‌های برش لیزری آمده که قابلیت برش همزمان بر روی فلز و غیر فلز را  بدون صرف زمان و هزینه اضافی دارا است. به این دستگاه جدید، دستگاه هیبریدی برش لیزری می‌گویند.

سیمای شهر، واردکننده مستقیم و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش برای انواع دستگاه برش لیزری هیبریدی و معمولی است.

قیمت دستگاه برش لیزری برای نوع هیبرید و معمولی آن تفاوت دارد که می‌توان از نمایندگی‌های سیمای شهر جویا شد.در پایان دقت داشته باشید که موقع خرید کیفیت دستگاه و سقف تعهدات گارانتی  شرکت فروشنده حرف اول را می‌زند و قیمت در رده سوم اهمیت خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دستگاه برش لیزری سیمای شهر

مجتمع سیمای شهر در سال 1381 در زمینه چاپ فلکس و دستگاه چاپ بنر فعالیت خود را آغاز کرد . این کار با نصب یک دستگاه رولند سولجت 740 – و به عنوان اولین مجتمع چاپ 6 رنگ در استان اصفهان انجام شد.

اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید