اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295898796

تولید دقیق و مهندسی، برش‌هایی به دقت دهم میلیمتر

تحولی در صنعتی ساخت و تولید توسط دستگاه CNC

کد: 13970225295898796

https://goo.gl/DxBgnh

، اصفهان , (اخبار رسمی): دوران برشکاری و سوراخکاری دستی و خراب شدن قطعه در میانه راه، تمام شده است. دستگاه CNC تحولی در زمینه تولید و ساخت قطعه ایجاد کرده است. طرح را در کامپیوتر بسازید و دستگاه با دقت دهم میلیمتر آن‌ را می‌سازد. برش می‌زند و فرزکاری می‌کند. مثل یک استاد کار!

تحولی در صنعتی ساخت و تولید  توسط دستگاه CNC
تحولی در صنعتی ساخت و تولید توسط دستگاه CNC

قابلیت‌های منحصر بفرد دستگاه CNC نه تنها دقت تولید قطعات را بسیار بالا میبرد ، بلکه سرعت تولید قطعه و راندمان کل شرکت را افزایش خواهد داد

بیشترین استفاده از دستگاه‌ cnc در تولید قطعات مهندسی است قطعاتی که قبلا با دستگاه‌های سنتی و با دقت چشم و دست انسان تولید می‌شدند. دستگاه CNC عملیات برش کاری، مته‌زنی ، فرزکاری و ساب‌زنی را به طور خودکار، بی وقفه و بدون خستگی انجام می‌دهد. دقت تولید قطعه در این دستگاه‌ها گاه از دهم‌میلیمتر  هم بالاتر می‌رود. این دستگاه‌ها قابلیت‌های زیادی دارند که قدرت مانور اپراتور برای تولید قطعات پیچیده را بالا می‌برد.

هد دستگاه قسمتی است که عمل برش یا فرز را انجام می‌دهد. هد با حرکت در راستای محور X و Y و یا Z ، میتواند هر شکلی را در متریال برش ایجاد کند.

عمل برش یا حکاکی با چرخش سریع مته‌ی هد دستگاه و براده‌برداری از متریال برش انجام می‌شود. به وسیله بازوهای دستگاه cnc، مته به نقطه مورد نظر منتقل می‌شود و عمل برش از طریق اعمال نیروی مته روی متریال انجام می‌شود.

همه این موارد بوسیله یک کامپیوتر مرکزی  کنترل می‌شود که به آن کنترلر مرکزی می‌گویند. کنترلر محاسبه می‌کند که حرکت بعدی بازوهای در چه جهت و به چه میزان باید باشد.

دستگاه سی ان سی  در صنایع مختلفی وارد شده و تولیدات این صنایع را بهبود بخشیده است. سی ان سی چوب از جمله پرمصرف ترین انواع دستگاه CNC  است.

شرکت سیمای شهر با داشتن 18 سال تجربه در زمینه دستگاه CNC و تیم مجرب پشتیبانی، مشاوری مطمئن به حساب می‌آید. مجتمع چاپ سیمای شهر از سال 1381 فعالیت حرفه‌ایی خود را به عنوان اولین دارنده دستگاه‌های چاپ عریض 6 رنگ مثل دستگاه چاپ بنر و دستگاه سی ان سی، دستگاه cnc چوب و انواع دستگاه بنر و همچنین دستگاه برش لیزر در استان اصفهان آغاز کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دستگاه برش لیزری سیمای شهر

مجتمع سیمای شهر در سال 1381 در زمینه چاپ فلکس و دستگاه چاپ بنر فعالیت خود را آغاز کرد . این کار با نصب یک دستگاه رولند سولجت 740 – و به عنوان اولین مجتمع چاپ 6 رنگ در استان اصفهان انجام شد.

اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید