اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970301296928796

ورود دستگاه‌های چاپ لارج فرمت باعث تحول تبلیغات شهری شده است

گسترش تبلیغات شهری و افزایش کارایی تبلیغات بنری و نرخ بازگشت سرمایه

کد: 13970301296928796

https://goo.gl/tC3dRh

، اصفهان , (اخبار رسمی): نرخ بازگشت سرمایه از فاکتورهای مهم برای تبلیغات است. همانطور که می‌دانید تبلیغات هزینه‌ سنگینی برای شرکت‌ها دارد و البته جز لاینفک استراتژی تبلیغات و بازاریابی شرکتها است. اما اینکه این تبلیغ چه میزان مخاطب دارد و در چه مدتی هزینه صرف شده را باز می‌گرداند عامل مهمی در انتخاب روش تبلیغات است.

گسترش تبلیغات شهری و افزایش کارایی تبلیغات بنری و نرخ بازگشت سرمایه
گسترش تبلیغات شهری و افزایش کارایی تبلیغات بنری و نرخ بازگشت سرمایه

ویژگی چاپ این دستگاه‌ها قیمت پایین و سرعت بالای چاپ، در کنار کیفیت قابل قبول آنها است. یک دستگاه چاپ بنر می‌تواند در ساعت چندین متر بنر چاپ کند

 برای مثال تصور کنید تبلیغات تلویزیونی با هزینه‌ ثانیه‌ای محاسبه می‌شود. حدودا ثانیه چندصدهزارتومان تا چند میلیون بسته به برنامه‌ی درحال پخشی که تبلیغ در آن پخش شده است. قطعا اگر شرکتی توانایی صرف چنین هزینه‌ای داشته باشد بسیار زود (نرخ بازگشت سرمایه بسیار بالا)  می‌تواند علاوه بر بازگردانی هزینه تبلیغ ، به سودآوری نیز برسد. اما این هزینه‌ها چنان بالا است که بسیاری از کسب‌وکارها توانایی آن را ندارند.

روش‌های دیگر  تبلیغات هستند که به چند دلیل بهتر از تبلیغات سنگین تلویزیونی عمل می‌کنند. 

  1. در محیط کوچکتری پخش می‌شوند
  2. مخاطب هدف در این محیط کوچک فراوان‌تر است
  3. هزینه بسیار کمتری دارند
  4. ماندگاری بیشتری دارند
  5. می‌توان به صورت مقطعی از آن مجددا استفاده کرد

یکی از این روش‌ها ، تبلیغات بنری است. بنر در واقع پارچه‌ای یک تکه از جنس پلیمر است. چیزی شبیه سُفره غذا ! برای چاپ با ابعاد بزرگ روی این مدیا، از دستگاه‌های چاپگر ویژه‌ای استفاده می‌شود  که به آن دستگاه بنر گفته می‌شود.

ویژگی چاپ این دستگاه‌ها قیمت پایین و سرعت بالای چاپ، در کنار کیفیت قابل قبول آنها است. یک دستگاه چاپ بنر می‌تواند در ساعت چندین متر بنر چاپ کند. ماندگاری این بنرها بستگی زیادی به جنس و کیفیت جوهر دستگاه چاپ بنر دارد.

نصب آسان و امکان استفاده مجدد از جمله ویژگی‌های این تبلیغات است. برای مثال یک استخر تازه تاسیس بجای تبلیغات سنگین تلویزیونی میتوانند با نصب بنرهای شهری در منطقه‌ای که قرار دارد به راحتی بازاریابی کند و مشتری کسب کند.

این گونه تبلیغات در سال‌های اخیر به دلیل رشد و ارتقا دستگاه‌های چاپ بنر گسترش زیادی داشته است. با یک محاسبه آماری ساده و شناسایی جامعه هدف می‌توان مکان‌های مناسبی برای نصب این بنر در شهر پیدا کرد و بیشتری مخاطب هدف را با یک بنر چند ده هزار تومانی پیدا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دستگاه برش لیزری سیمای شهر

مجتمع سیمای شهر در سال 1381 در زمینه چاپ فلکس و دستگاه چاپ بنر فعالیت خود را آغاز کرد . این کار با نصب یک دستگاه رولند سولجت 740 – و به عنوان اولین مجتمع چاپ 6 رنگ در استان اصفهان انجام شد.

اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی