اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970601312808796

۳مزیت طلایی دستگاه CNC برای کارفرمایان

کد: 13970601312808796

https://goo.gl/McKcCt

، اصفهان , (اخبار رسمی): برای کارفرمایان سفارشات CNC، معمولاً تولید قطعات با حداقل هزینه، بهترین ظرافت، دقت بالا و راندمان بالا در کوتاه‌ترین زمان، اصلی‌ترین نیاز و عامل انتخاب یک نفر میان رقبا است. دستگاه CNC این سه عامل را به طور همزمان برآورده می‌کند. سرعت بالا و دقت سیستم کامپیوتری، باعث کم شدن هزینه تولید است.

۳مزیت طلایی دستگاه CNC برای کارفرمایان ؛
۳مزیت طلایی دستگاه CNC برای کارفرمایان

تولید قطعه در صنعت‌، یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت است. در واقع می‌توان گفت که هزینه‌‌ی تمام شده هر محصولی به هزینه تولید قطعات آن بستگی دارد. عوامل مهمی در تولید قطعات هستند که مهمترین آنها دقت، سرعت و هزینه تولید است. 

معمولاً این وظیفه‌ی مدیر تولید است که سه عامل بالا را برای راندمان بیشتر کار، بررسی کند. زمان تولید قطعه، DeadLine پروژه و هزینه تولید قطعه‌، هزینه کلی ساخت پروژه را مشخص می‌کند. البته کیفیت تولید این قطعات، کیفیت محصول نهایی را تعیین می‌کند. برای همین بررسی این سه نکته بسیار مهم است. 

دستگاه CNC به دلیل کنترل کامپیوتری، هم سرعت بالایی دارد و هم دقت قطعه اول با دقت قطعه آخر یکسان است. سرعت بالای دستگاه در تولید قطعات هم باعث کاهش هزینه تولید می‌شود.

تمام زمینه‌های استفاده از ماشین cnc، برای برآورده کردن همین سه عاملی است که کارفرما برای بهبود فعالیت خود مدنظر قرار داده است. دستگاه cnc می‌تواند در فاصله زمانی کوتاه، عملیات مورد نیاز را انجام دهد. به دلیل برخورداری از قطعات، بازوها و سیستم‌های هوشمند و دیجیتال، عملیات انجام شده با دقت و رعایت تلرانس‌ها و محدوده‌های انطباقی بسیار حساس  پیش می‌رود. همچنین با وجود سیستم کنترلی کامپیوتری، استفاده از دستگاه cnc از دوباره کاری‌ها و نواقص فرآیند جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه عملیات با صرف زمان کمتر و دقت بالاتر، موجب کاهش هزینه‌های تولید یا آماده‌سازی خواهد شد.

از دیگر استفاده‌های دستگاه CNC، می‌توان به چوب و صنایع وابسته به چوب مانند مبلمان و دکوراسیون اشاره کرد. یکی از توانمندی‌های دستگاه سی ان سی چوب، کار بر روی متریال یا مواد غیرفلزی است. این قابلیت البته با تغییر در مته‌ها و همچنین اعلام دستورات کاری لازم به دستگاه محقق می‌شود. ایجاد نقوش گوناگون بر روی صفحات چوبی، برش قطعات و … با هدف مصرف در مبلمان، دکوراسیون و اشیاء تزئینی، توانایی این نوع ماشین‌آلات است. این توانایی با استقبال بسیاری از کارفرمایان عرصه صنایع چوبی مواجه شده و بازار فروش این تجهیزات شگفت‌انگیز را گسترش داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دستگاه برش لیزری سیمای شهر

مجتمع سیمای شهر در سال 1381 در زمینه چاپ فلکس و دستگاه چاپ بنر فعالیت خود را آغاز کرد . این کار با نصب یک دستگاه رولند سولجت 740 – و به عنوان اولین مجتمع چاپ 6 رنگ در استان اصفهان انجام شد.

اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید