اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970230296428796

استفاده گسترده از این تکنولوژی در همه زمینه‌ها به شدت فراگیر شده‌ است

لیزر؛ جراحی مغز یا چاپ برروی فلز و سنگ؟

کد: 13970230296428796

https://goo.gl/RbvQ8s

، اصفهان , (اخبار رسمی): لیزر پرتوی نوری است که هنگام تابش در فضا پخش نمی‌شود و قطر تابش خود را حفظ می‌کند. تنظیم دقیق قدرت تابش و تنظیم فرکانس نوری که ساطع می‌شود باعث استفاده‌های گسترده آن در همه زمینه‌ها شده است. از جراحی مغز و استفاده به عنوان تیغ جراحی، تا گداختن فولیکول موهای اضافی و البته کاربردهای صنعتی و ویژه!

لیزر؛ جراحی مغز یا چاپ برروی فلز و سنگ ؟
لیزر؛ جراحی مغز یا چاپ برروی فلز و سنگ؟

این دستگاه‌ها بوسیله کامپیوتر کنترل می‌شوند و دقت بالایی در ارائه طرح نهایی دارند. توان تیوب تولید کننده لیزر در دستگاه برش لیزری بیشتر از دستگاه حکاکی لیزری است

این تکنولوژی پیشرفته، همزمان که به عنوان اسباب‌بازی در اختیار نوجوانان است، می‌تواند به عنوان تیغ تیز جراحی در اختیار پزشک جراح مغز باشد و با اعمال برش‌هایی دقیق و البته کورکردن تمامی مویرگ‌های محل برش، می‌تواند کیفیت و دقت عمل را تا حد زیادی بالا ببرد.

تنظیم فرکانس تابش لیزر باعث شده که از آن برای گداختن و سوزاندن در حد سلولی استفاده شود. درمان بیماری سرطان و رفع موهای اضافی از این قبیل استفاده‌های لیزر است.

سلولهای سرطانی بافت متراکم‌تری دارند و پرتو لیزر را بیشتر جذب می‌کنند و در نهایت باعث مرگ خودشان می‌شوند. بافت تیره مو هم پرتوی لیزر را کاملا به خود جذب کرده و گرمای زیادی در ناحیه بسیار کوچک خود تولید می‌کند و به همین شکل باعث مرگ فولیکول کوچک مو می‌شود.

اما در بخش صنعت، ورود لیزر به همان اندازه سایر بخش حیرت‌انگیز و کارساز بوده است. تصور کنید تصویری که بر روی سنگ با کیفیت بالا حکاکی می‌شود و سالیان دراز باقی می‌ماند. یا برش‌های دقیقی که بر روی قطعات به کار رفته در فضاپیما و هواپیما انجام شده است.

دستگاه حکاکی لیزر یکی از دستگاه‌های موفق لیزری است که از لحظه ورود به کار کرفته شده است. حکاکی توسط لیزری روی هر ماده‌ای و با هر سطحی، حتی ناهموار امکان‌پذیر است و تاثیری روی زمان کار یا کیفیت نتیجه کار ندارد.

این دستگاه‌ها به وسیله کامپیوتر کنترل می‌شوند و دقت بالایی در ارائه طرح نهایی دارند. توان تیوب تولید کننده لیزر در دستگاه برش لیزری بیشتر از دستگاه حکاکی لیزری است.

موارد و کاربردهای دستگاه برش لیزر در صنعت چاپ و تبلیغات، دکوراسیون، صنایع دستی، کیف و کفش، اسباب بازی، اسباب و لوازم منزل و اداری، بسته بندی، قطعات پلاستیکی، تهیه پازل، مدل‌ها و ماکت‌های معماری، تندیس و جوایز، چاپ لیزری روی انواع هدایای تبلیغاتی، ساخت آلات و ادوات موسیقی، ساخت هواپیمای مدل و قطعات صنعتی، تهیه لوازم و وسایل‌تزیینی و صدها کاربرد صنعتی و غیر صنعتی دیگر.

باید توجه داشت که قیمت دستگاه برش لیزر توسط عوامل مختلفی تعین می‌شود که البته نظر و برآورد و گاهی سلیقه‌ی واردکنندگان و فروشندگان در این زمینه تاثیرگذاری غیر قابل چشم‌پوشی دارد. در نتیجه برای خرید دستگاه برش لیزر با قیمت مناسب، باید به پیشینه و اعتبار و همچنین رزومه‌ی کاری شرکت فروشنده توجه کرد. چرا که برخی از گروه‌های اقتصادی و یا شرکت‌های تجاری بدون آشنایی و سابقه‌ی قابل قبولی در زمینه‌ی واردات و فروش این دسته از ماشین‌آلات، در این حوزه وارد شده و با هدف سودآوری و برآورد منافع کوتاه مدت مالی، اقدام به خرید این دستگاه‌ها از بازارهای عمده فروشی خارجی و فروش آن به مصرف‌کنندگان داخلی کرده‌اند.

این اتفاق، علاوه بر ایجاد مشکلات در بحث تعیین قیمت دستگاه برش لیزر، رضایت مشتریان و معیارهای فروش در بخش خدمات و پشتیبانی بعد از تحویل را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دستگاه برش لیزری سیمای شهر

مجتمع سیمای شهر در سال 1381 در زمینه چاپ فلکس و دستگاه چاپ بنر فعالیت خود را آغاز کرد . این کار با نصب یک دستگاه رولند سولجت 740 – و به عنوان اولین مجتمع چاپ 6 رنگ در استان اصفهان انجام شد.

اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان