اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970529312438796

خرید مطمئن دستگاه cnc

نکات اصلی و فرعی خرید یک دستگاه سی ان سی مناسب

کد: 13970529312438796

https://goo.gl/UqnV96

، اصفهان , (اخبار رسمی): دستگاه CNC کاربرد بسیار زیادی در کسب‌وکارهای امروزی پیدا کرده است. داشتن یک دستگاه سی ان سی می‌تواند درآمد زیادی نصیب شما کند اما قیمت بالای دستگاه و مشکلات بسیار زیاد ناشی از یک خرید اشتباه می‌تواند کسب و کار افراد را به فروپاشی ببرد.

خرید مطمئن دستگاه cnc
نکات اصلی و فرعی خرید یک دستگاه سی ان سی مناسب

با صرف زمان مناسب برای تحقیق و خرید یک از شرکت معتبر، با خیال آسوده می‌توان کسب و کار را شروع کرد و هیچ‌گاه نگران مشکلات پیش‌بینی نشده نبود

بسیاری از افراد جامعه دستگاه‌های CNC را به طور کامل شناخته نمی‌شناسند و اگر اقدام به خرید چنین دستگاهی بکنند به احتمال زیاد سرمایه خود را دور ریخته‌اند. 

برای این دسته از افراد و حتی برای کسانی که با این دستگاه‌ها کار کرده باشند، شرکت‌های تولیدکننده همیشه سورپرایزهایی دارند که باعث شده است اپراتورها و صاحب این کارگاه‌ها به روندهای آموزشی احتیاج داشته باشند. در حقیقت کسانی که با این دستگاه‌ها آشنایی کامل نداشته و در کار با آن مهارت کافی نداشته باشند، می‌توان ادعا کرد که در مورد نکات خرید دستگاه CNC نیز چیزی نمی‌دانند.

در کنار این مسائل، موارد دیگری مانند اندازه کارگاه، موادی که دستگاه بر روی آنها کار می‌کند و همچنین تقاضای بازار به عنوان برخی دیگر از نکات خرید دستگاه CNC شناخته می‌شود که خریدار باید قبل از انتخاب خود به طور کامل آنها را بررسی کرده و سپس وارد فاز خرید و بستن قرارداد شد.

اندازه و قابلیت دستگاه؛ مهم‌ترین نکات خرید دستگاه CNC

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین نکات خرید دستگاه CNC توجه به اندازه و قابلیت‌های آن است. در واقع مهمترین چیزی که خریدار را به سمت یک دستگاه می‌کشاند، قابلیت‌های آن در شرایط مختلف است که می‌توان از آن برای تولید محصولات و قطعات متنوعی، استفاده کرد.

همان‌طور که در مطالب قبلی عنوان شد، دستگاه‌های سی ان سی از اجزای مختلفی تشکیل می‌شوند که هر کدام از آنها به شکل مختلفی بر کارایی دستگاه مؤثر هستند. از نقش نرم‌افزار کامپیوتری در کنترل دستگاه گرفته، تا محورها در حرکت ابزار برشی در جهت‌های مختلف، می‌توان گفت که هر کدام از این بخش‌ها در عملکرد نهایی دستگاه مؤثر هستند.

 قیمت دستگاه cnc

 یکی دیگر از مواردی که جزء نکات خرید دستگاه CNC به شمار می‌رود، قیمت دستگاه است که برای اکثر افراد اهمیت ویژه‌ای دارد. در حالت معمول، به هر اندازه که یک دستگاه قابلیت‌های بیشتری داشته باشد، طبیعتاً از لحاظ قیمت نیز در سطح بالاتری خواهد بود و باید بودجه بیشتری برای آن در نظر گرفت.

معمولاً کسانی که به دنبال احداث یک کارگاه یا توسعه کارگاه قبلی خود هستند، یک بودجه ویژه برای خرید دستگاه در نظر می‌گیرند که این بودجه متناسب با هدف کارگاه و با توجه به میزان تولیدات آنها در نظر گرفته می‌شود.

 برند تولیدکننده دستگاه

محبوبیت و معروف بودن برند تولیدکننده دستگاه به عنوان یکی دیگر از مهمترین نکات خرید دستگاه CNC شناخته می‌شود که تأثیر مهمی بر اعتماد به دستگاه و قیمت آن دارد. به همین دلیل این موضوع را از دو جنبه مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

جنبه اول محبوب بودن یک برند، بحث اعتماد به دستگاه است. شرکت‌هایی که سالیان متمادی در تولید یک دستگاه یا چند دستگاه متفاوت فعالیت داشته باشند، طبیعتاً نسبت به شرکت‌های جدید تجربه بیشتری دارند و نیاز بازار را درک می‌کنند. به همین دلیل شاهد هستیم که خریداران حرفه‌ای نسبت به برندهای قدیمی و معروف تمایل بیشتری نشان می‌دهند و ترجیح می‌دهند که گزینه خرید خود را تغییر ندهند.

بنابراین هنگام توجه به نکات خرید دستگاه CNC در نظر داشته باشند که اگرچه محبوبیت برند می‌تواند افراد را از داشتن یک خرید مناسب و مطمئن راضی کند، اما ممکن است مجبور شوید برای داشتن این دستگاه هزینه بیشتری بپردازد و بودجه اولیه خود را تغییر دهید.

تست کردن دستگاه در محل شرکت

یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب دستگاه سی ان سی باید به آن توجه داشت، این است که در محل شرکت امکان تست‌کردن دستگاه فراهم شود. در واقع می‌توان این را به عنوان یکی از نکات خرید دستگاه CNC در نظر گرفت که افراد را از عملکرد طبیعی دستگاه مطمئن می‌کند.

اگرچه ممکن است برخی از شرکت‌ها نسبت به این موضوع مقاومت نشان دهند، اما شرکت‌های معتبر ترجیح می‌دهند که این فرآیند صورت گیرد تا خریدار نیز از پرداخت هزینه‌ی هنگفت خود اطمینان داشته باشد.

تعمیر دستگاه سی ان سی و گارانتی

همان‌طور که در مطالب قبلی عنوان شد، دستگاه‌های CNC به انتخاب اول در تکمیل خط تولید کارخانه‌ها تبدیل شده‌اند و این کارخانه‌ها سعی می‌کنند که نهایت یکپارچه‌سازی را در فرآیند تولید خود با استفاده از این دستگاه‌های پیشرفته فراهم سازند. این وضعیت به صورتی است که حتی برخی از شرکت‌ها اقدام به استخدام نیروهای کاری بیشتری کرده و از این طریق ساعات کاری خود را به چند شیفت افزایش می‌دهند. 

در این حالت دو موضوع تعمیر دستگاه سی ان سی و گارانتی آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. کارکردن این دستگاه‌ها به صورت مداوم و طولانی‌مدت طبیعتاً احتمال آسیب دیدن و ضربه خوردن به قطعات آن را افزایش می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دستگاه برش لیزری سیمای شهر

مجتمع سیمای شهر در سال 1381 در زمینه چاپ فلکس و دستگاه چاپ بنر فعالیت خود را آغاز کرد . این کار با نصب یک دستگاه رولند سولجت 740 – و به عنوان اولین مجتمع چاپ 6 رنگ در استان اصفهان انجام شد.

اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید