اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295908796

نسل جدید دستگاه‌های چاپ بنر کمک شایانی به تبلیغات شهری کرده است

بنر؛ بازگشت سرمایه و موفقیت در تبلیغات شهری

کد: 13970225295908796

https://goo.gl/gVMGmb

، اصفهان , (اخبار رسمی): دستگاه چاپ بنر، درواقع یک پرینتر با ابعاد بزرگ است که توانایی چاپ با سایز بزرگ تا بسیار بزرگ را دارد. محبوبیت این دستگاه که باعث استقبال از آن شده است ابعاد چاپ بزرگ آن است. چاپ بنر با سرعت نسبتا خوب انجام می‌شود و قیمت تمام شده آن مناسب است.

بنر ؛ بازگشت سرمایه  و موفقیت در تبلیغات شهری
بنر؛ بازگشت سرمایه و موفقیت در تبلیغات شهری

کیفیت چاپ، ماندگاری و هزینه تمام‌شده چاپ بنر عامل مهمی برای گسترش خرید و استفاده از دستگاه بنر شده است

امروزه تقریبا در همه‌جای دنیا به جای استفاده از کاغذ، از بنر استفاده می‌کنند. مهمترین دلیل آن مقاومت جنس بنر در برابر رطوبت هوا و باران و تابش آفتاب است. متریال کاغذ در این ابعاد هم خیلی گران‌تر تمام می‌شود؛ هم تحمل مقاومت در برابر باد و تابش آفتاب و باران را ندارد. باد به راحتی کاغذ را پاره می‌کند و آفتاب خیلی زود ظاهر آن را رنگ‌باخته و کهنه می‌کند. باران هم که تقریبا چیزی از آن باقی نمی‌گذارد. اما جنس بنر از پلاستیک است که سه مورد بالا تقریبا هیچ اثری رو آن ندارد و مدت زیادی می‌تواند کیفیت و ظاهر خود را حفظ کند.

نکته دیگر اینکه کاغذ به دلیل بافت سلولز آن رنگ را به لایه‌های درونی خود جذب می‌کند و میزان بیشتری از رنگ برای یک چاپ با کیفیت لازم می‌شود. تقریبا دوبرابر. ولی پلاستیک بنر بدلیل جنس غیرقابل نفوذ با لایه نازکی از رنگ، خیلی سریع چاپ خورده و رنگ کمتری مصرف می‌کند. خود این موضوع هزینه تمام شده را کاهش می‌دهد.

با افزایش استفاده عموم جامعه از بنر و فلکسی، دستگاه‌های چاپ بنر هم توجه اهالی صنعت تبلیغات و چاپ بویژه صنایع تولیدی را به خود جلب کرده است.

تولیدکنندگان و یا صاحبان مشاغل تعداد زیاد مخاطب دارند به این نتیجه رسیده‌اند که بجای برون سپاری چاپ آگهی و تبلیغات ، با خرید و نصب یک دستگاه بنر، در بخشی از هزینه‌های جانبی صرفه‌جویی کرده و قسمتی را به عنوان حوزه ی اطلاع‌رسانی و تبلیغات به وسیله‌ی چنین دستگاهی تجهیز کنند.

شرکت سیمای شهر با داشتن 18 سال تجربه در زمینه دستگاه چاپ بنر  و تیم مجرب پشتیبانی، مشاوری مطمئن به حساب می‌آید. مجتمع چاپ سیمای شهر از سال 1381 فعالیت حرفه‌ایی خود را به عنوان اولین دارنده دستگاه‌های چاپ عریض 6 رنگ مثل دستگاه چاپ بنر و دستگاه سی ان سی، دستگاه cnc چوب و انواع دستگاه بنر و همچنین دستگاه برش لیزر در استان اصفهان آغاز کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دستگاه برش لیزری سیمای شهر

مجتمع سیمای شهر در سال 1381 در زمینه چاپ فلکس و دستگاه چاپ بنر فعالیت خود را آغاز کرد . این کار با نصب یک دستگاه رولند سولجت 740 – و به عنوان اولین مجتمع چاپ 6 رنگ در استان اصفهان انجام شد.

اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی