اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970511309278796

افزایش درآمد در کسب و کار بواسطه دستگاه‌های سی ان سی

CNC چوب از موفق‌ترین دستگاهای پولساز چندسال اخیر

کد: 13970511309278796

https://goo.gl/j6SHrT

، اصفهان , (اخبار رسمی): دستگاه‌های سی ان سی قابلیتهای جالبی دارند و میتوانند تقریبا هر شکلی را روی چوب طراحی کنند. همین ویژگی باعث شکل گیری مشاغل جدیدی شده است که از هدیه تبلیغاتی تا هدایای خاص و حتی صنعت چوب و مبلمان و دکوراسیون داخلی ، درآمد زایی می‌کنند.

CNC چوب از موفقترین دستگاهای پولساز چندسال اخیر
CNC چوب از موفق‌ترین دستگاهای پولساز چندسال اخیر

سرمایه اولیه شروع کار شاید زیاد باشد اما سود حاصل از این شغل به اندازه‌ای هست که ریسک انتخاب این شغل را معقولانه‌تر جلوه دهد.

دستگاه CNC همانطور که می‌دانید یک سیستم برشکاری کامپیوتری است. انجام عملیات خراطی ، برش ، سوراخ و فرزکاری به واسطه ابزارهای مختلفی توسط این دستگاهها انجام می‌گیرد و حسن بزرگ آن دقت بالایی است که در انجام این کارها دارند.

کامپیوتر نه خسته می‌شود و نه دقتش کم می‌شود . در تمام ساعات کار دستگاه ، این ماشین براحتی می‌تواند با همان دقت اولیه قطعه مورد را تولید کند.

درسالهای اخیر استفاده‌های بسیار گوناگونی از این دستگاه‌ها می‌شود. برای مثال در صنعت مبلمان با استفاده از قطعه اضافه‌شونده روتاری ، میتوان همزمان 8 تا 12 پایه مبل ابزارکاری شده و زیبا ساخت. از آنجایی که تمامی پایه‌ها یک شکل هستند ، 8روتاری چرخش محوری را انجام داده و 8 مته تیر عملیات ابزارکاری چوب را همزمان انجام می‌دهند. 

استفاده بعدی در دکوراسیون داخلی  و برش طرحهای مختلف فلکسی برای استفاده در نور مخفی و داخل کناف است. با این روش میتوان نقاط سایه و نور زیادی روی فلکسی ایجاد کرد و بعنوان رفلکتور از آن در داخل کناف و نورپردازی ها استفاده کرد.

هدیه‌های تبلیغاتی و مصنوعات چوبی مانند ساعت ، ست اداری و بسیاری موارد دیگر از جمله وسایلی هستند که پس از ورود CNC به سوددهی رسیدند و صاحبان کارگاه‌های سی ان سی را ثروتمند کردند. در این میان شرکتهای زیادی به واردات و تامین قطعات مورد نیاز این دستگاه‌های روی آوردند و  پشتیبانی این کارگاه‌ها را برعهده گرفتند.

سرمایه اولیه راه اندازی چنین شغلی شاید برای شروع اندکی زیاد باشد اما سود حاصل از کار سی ان سی چوب آنقدر هست که ریسک شروع را توجیج کند و البته بسیار مهم است که شرکت تامین کننده کارگاه چه مسئولیتها و گارانتیهایی را ارائه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دستگاه برش لیزری سیمای شهر

مجتمع سیمای شهر در سال 1381 در زمینه چاپ فلکس و دستگاه چاپ بنر فعالیت خود را آغاز کرد . این کار با نصب یک دستگاه رولند سولجت 740 – و به عنوان اولین مجتمع چاپ 6 رنگ در استان اصفهان انجام شد.

اطلاعات تماس
  • 031353*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار