اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970220295168296

انواع زیرپوش در فروشگاه بزرگ ایرانیان ارائه می‌شود

کد: 13970220295168296

https://goo.gl/U2bTgS

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان به عنوان ارائه‌دهنده پوشاک فصل، برای تمام اعضای خانواده در همه سنین و سلیقه‌ها از زیرپوش تا لباس‌های دیگر را ارائه می‌دهد، زیرپوش‌ها در این فروشگاه تنوع کاملی دارد که شامل (ست ورزشی، گن، لباس خواب و...) و انواع زیرپوش مردانه شامل (تاپ، شلوارک و...) با بهترین کیفیت است.

انواع زیرپوش در فروشگاه بزرگ ایرانیان
فروشگاه بزرگ ایرانیان

انواع زیرپوش در فروشگاه بزرگ ایرانیان

به گزارش کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان، یکی از پرفروش‌ترین و پر‌طرفدارترین پوشاک در بین خانم‌ها و آقایان محترم، زیرپوش است که مدیران این فروشگاه با توجه به این نیاز، مکانی مناسب و وسیع در طبقه اول (در غرفه‌ای مجزا) آماده کرده‌اند.

زیر پوش به عنوان بخش اساسی از لباس‌های روزانه به حساب می آید که بهترین نوع آن از الیاف طبیعی بوده و با پوست بدن سازگاری بیشتری دارد. انواع متریال موجود درغرفه زیرپوش شامل البسه نخی، ابریشم، دانتل، توری، گیاهی (با الیاف طبیعی)، کشی نخی و ...  است. بهتر است هنگام خرید با توجه به حساس بودن پوست بهترین نوع جنس انتخاب شود.

فروشگاه بزرگ ایرانیان به عنوان ارائه‌دهنده پوشاک فصل، برای تمام اعضای خانواده در همه سنین و سلیقه‌ها از جمله زیر پوش، تنوع کاملی دارد که شامل (ست ورزشی، ست فانتزی، گن، لباس خواب و...) ، انواع زیرپوش مردانه شامل (تاپ، شلوارک و...) و زیرپوش بچگانه، با بهترین کیفیت است. 

گروه ارائه‌کننده زیرپوش، با تجربه کافی و شناخت نسبت به برندها ، بهترین‌ها را در یک نقطه جمع کرده و برای ارائه خدمت آماده هستند. بهترین برندهای ترکیه، فرانسه و تولیدات ایرانی را با افتخار برای آقایان، خانم ها و کودکان تامین کرده است که در این بخش طی گزارشی با عنوان "انواع زیرپوش در فروشگاه بزرگ ایرانیان" در مورد تنوع ، نوع لباس و راه‌های مراقبت از آن تشریح می‌شود.

برندهای لباس‌زیر

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب خانم‌های برند و معروفیت کالا است که نشان‌دهنده کیفیت کالا، کشور و شرکت سازنده است. بنا به گزارشات جمع‌آوری شده، برندهای مختلف از زیرپوش که در فروشگاه بزرگ ایرانیان عرضه می‌شوند عبارتند از:

ورزشی (برند) IPAK ،MEOTE ،TEKNUR ،POROCHISTA

انواع لباس خواب (برند) : LADY ،ANGEL ،SWEET NIGHT ،SUNSPICE

انواع زیرپوش زنانه (برند) : FLORA ،ORA ،HR ،N.B.B ،YENINCI ،LEEN، M.I ،LIDOMA ،IZABELLA

زیرپوش مردانه (برند) : FOGO ،OZTAS

تاپ با (برن ) : ASICS ،KATA

گن: MI FORMASE

انواع حوله و تن پوش ایرانی هنر، آذریس تبریز، برق لامع (ترک) در این فروشگاه موجود است.

مراقبت از زیرپوش

مراقبت و استفاده صحیح، شستشوی مناسب، رعایت بسته‌بندی و نگهداری در بین لباس‌ها ضمن افزایش طول عمر زیرپوش در استفاده راحت تاثیر به سزایی دارد. یکی از مشکلاتی که احتمال دارد برای زیر پوش پیش آید موضوع وا رفتن لباس است، که می‌توان با رعایت کردن چند نکته ساده از آن جلوگیری کرد. برای مثال پیشنهاد می‌شود  با دست شسته شود و در صورت شستن با ماشین لباس شویی در محافظ مخصوص (پارچه‌ای از جنس پلاستیک و توری) قرار داده شود. دمای آب نیز سرد و یا ولرم بوده تا آسیبی به کیفیت پارچه نزند. ضمنا زیرپوش زنانه و مردانه به جهت رعایت مسایل بهداشتی جدا از هم شسته شود. 

پهن کردن زیرپوش در هوای آزاد و جلوی آفتاب باعث ضد عفونی شدن لباس می‌شود. استفاده از شوینده‌های ملایم که حاوی نرم‌کننده باشد نیز مناسب است.

علاقه‌مندان جهت خرید زیرپوش می‌توانند به فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس