اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970223295458496

تجربه سفر به کیش با قطار از شمال غرب کشور

تور کیش از تبریز، هوایی یا زمینی؟

کد: 13970223295458496

https://goo.gl/5BDxtG

، (اخبار رسمی): اهالی تبریز برای گردش در زیبایی‌های نگین خلیج فارس، تور کیش از تبریز را انتخاب می‌کنند. اما فاصله زیاد بین این دو شهر باعث شده تا مشتریان تور کیش از تبریز، تور هوایی کیش را ترجیح دهند. در مواردی که شهروندان تبریزی محدودیت زمانی نداشته باشند، تور کیش با قطار پیشنهاد خاص و جذابی به حساب می‌آید.

تور کیش از تبریز، هوایی یا زمینی؟
از تبریز تا کیش، متفاوت سفر کنید

تور کیش از تبریز، یکی از برنامه‌های خاص و بسیار جذاب برای استفاده این گردشگران آذری از مواهب و زیبایی‌های نگین خلیج‌فارس است. شاید با شنیدن نام تور کیش از تبریز، اولین موضوعی که به ذهن می‌رسد، فاصله زیاد دو شهر مذکور از یکدیگر است.

امروزه به لطف برخورداری از وسایل حمل و نقل و همچنین امکانات فراوان رفت و آمد مسافر، تور کیش از تبریز توانسته است شرایط و امکانات خوب و فضای آسوده‌ای برای مسافران خود مهیا کند. برای آن گروه از شهروندان تبریزی که محدودیت زمانی نداشته و می‌توانند دو یا سه روز در طول مسیر تا رسیدن به مقصد سپری کنند، تور زمینی کیش از تبریز یا تور کیش از تبریز با قطار، مشخص‌کننده برنامه مسافرت است. به ویژه گروه‌های دوستانه یا خانوادگی که قصد سفر دسته‌جمعی به خطه جنوبی کشور را دارند، تور ریلی کیش از تبریز باعث می‌شود در کنار یکدیگر ساعات خوش مسیر سفر را گذرانده و همچنین در طول شب بخوبی استراحت داشته باشند.

علاوه بر مسیرهای زمینی و ریلی، بخش قابل توجهی از برنامه‌های تور کیش از تبریز را سفرهای هوایی تشکیل می‌دهد. تور هوایی کیش، برای مسافرانی که قصد دارند زمان کوتاه‌تری را در طول مسیر سپری کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است. میزان استقبال از این روش در میان آذری‌زبان، به خوبی گویای رونق تور هوایی کیش از تبریز است.

اگر قصد سفر گروهی و دوستانه به کیش را دارید، تور ریلی کیش از تبریز را  پیشنهاد می‌کنیم. کوپه‌های اختصاصی و خانوادگی لذت دورهم بودن در مسیر را دو چندان می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی