اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295698496

شهر کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی

۳ جاذبه توریستی منحصر به فرد مالزی

کد: 13970225295698496

https://goo.gl/28bxDd

، (اخبار رسمی): شهر کوالالامپور پایتخت کشور مالزی، یکی از پیشرفته‌ترین و توسعه یافته‌ترین کشورهای آسیایی است که جاذبه‌های دیدنی قابل توجهی دارد.

۳ جاذبه توریستی منحصر به فرد مالزی
شهر کوالالامپور پایتخت کشور مالزی

شهر کوالالامپور پایتخت یکی از پیشرفته‌ترین و توسعه یافته‌ترین کشورهای آسیایی، یعنی مالزی است. اگر در قالب تور مالزی از اصفهان به این شهر سفر می‌کنید، از اولین جاذبه‌های دیدنی که توجه شما را به خود معطوف خواهد کرد، برج‌های دوقلو هستند. برج‌های دو قلوی مالزی جزو بلندترین برج‌های جهان بوده و چشم‌انداز شهر و مناطق اطراف از تراس بالایی این برج‌ها، تبدیل به یک سوژه برای مسافران و گردشگرانی شده است که از سراسر دنیا رهسپار کوالالامپور می‌شوند.

تور مالزی از اصفهان علاوه بر این که فرصت سفر به سرزمین‌های گرمسیری و دریایی آسیای جنوب شرقی با سواحل و جنگل‌های زیبا و استوایی را فراهم می‌کند، باعث می‌شود تا از نزدیک در جریان چگونگی رشد و تحول و جهش اقتصادی یک کشور و جامعه قرار بگیرید. جالب است بدانید که مالزی پنجاه سال پیش با آنچه هم اکنون به عنوان کشور مالزی می‌بینیم، تفاوت عمده دارد. در میان گشت‌و‌گذارها و بازدیدهای تور مالزی از اصفهان، به این نکته نیز توجه داشته باشید که چطور با برنامه‌ریزی دقیق و عزم تصمیم‌گیرندگان و مردم یک کشور، مالزی از وضعیت خود تا اواسط قرن بیستم به جایگاه امروزی رسید. مروری بر تاریخ و تغییرات این کشور به ویژه در حوزه گردشگری، در موزه‌های کوالالامپور و سایر شهر ها امکان‌پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی