اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970226295958496

سفر به کشور استانبول در تعطیلات

کد: 13970226295958496

https://goo.gl/KuV621

، (اخبار رسمی): تور استانبول از اصفهان در اوایل فصل بهار و همچنین اواخر فصل تابستان، از طرفداران بیشتری برخوردار است. به همین نسبت نیز ممکن است پیدا کردن تور لحظه آخری کمی دشوارتر باشد.

سفر به کشور استانبول
سفر به کشور استانبول

مزیت برنامه‌هایی همچون تور لحظه آخری و تور اقساطی استانبول این است که تمرکز هزینه‌های پرداختی را در یک زمان خاص از بین می‌برد

تعداد زیادی از برنامه‌های تور استانبول از اصفهان یا تهران یا دیگر شهرهای کشور، در زمان‌هایی مانند عید نوروز یا تعطیلات چند روزه انجام می‌شود. در این بازه‌های زمانی، مسافران زیادی که شاید شمار آنها از یک میلیون مسافر تجاوز کند، راهی کشور ترکیه می‌شوند و بخش اعظم این مسافران، شهر استانبول را برای سیاحت بر می‌گزینند. به همین دلیل، جستجوی برنامه‌های جانبی مانند تور استانبول ارزان و یا تور استانبول قسطی در این مواقع، چندان میسر نیست. چرا که قیمت بلیط پرواز و یا قطار اصفهان به استانبول افزایش یافته و بسته‌های مسافرتی مانند تور لحظه آخری استانبول نیز نایاب خواهد شد.

تور استانبول از اصفهان در اوایل فصل بهار و همچنین اواخر فصل تابستان، از طرفداران بیشتری برخوردار است. به همین نسبت نیز ممکن است پیدا کردن تور لحظه آخری کمی دشوارتر باشد. در نتیجه می‌توانید به دنبال تور استانبول اقساطی از اصفهان باشید. مزیت چنین برنامه‌هایی این است که تمرکز هزینه‌های پرداختی شما را در یک زمان خاص از بین می‌برد.

در حال حاضر مشتریان تور اقساطی، قسمت قابل ملاحظه‌ای از برنامه‌های تور استانبول از اصفهان را تشکیل می‌دهند. سفر به استانبول و بازدید از موزه توپکاپی، قصر ها و عمارات سلاطین عثمانی و همچنین سواحل دریای مرمره، به قدری هیجان بر انگیز است که با هر کدام از روش‌هایی که توضیح داده شد، مسافر را برای بازدید از این خطه وسوسه خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی