اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970226296048296

برندگان مسابقه پازلی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970226296048296

https://goo.gl/qCqKTg

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان هر سال و در پایان هر فصل، طی جشنواره‌های (بهاری، تابستان، زمستان) و به بهانه‌های مختلف هدایایی به مشتریان اهدا می‌کند که یکی از این رویدادها اجرای مسابقات در سایت و کانال است.

برندگان مسابقه پازلی
برندگان مسابقه پازلی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان ، به عنوان بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل برای تمام اعضای خانواده در همه سنین و سلیقه‌ها (مردانه، زنانه و بچگانه) است که با مساحتی بیش از 6000 متر مربع، در تهران، به نشانی امامزاده حسن، نبش لقمان حکیم واقع شده است.

فروشگاه بزرگ ایرانیان هر سال و در پایان هر فصل،  طی جشنواره‌های (بهاری، تابستان، زمستان) و به بهانه‌های مختلف هدایایی به مشتریان اهدا می‌کند که یکی از این رویدادها اجرای مسابقات در سایت و کانال است. طی مسابقه  اخیر که با شرکت نزدیک به هزار نفر از مشتریان برگزار شد، تعداد 5 نفر برنده شدند و جوایزی به قید قرعه تحویل شد.

اسامی برندگان مسابقه‌ی پازلی، فروشگاه بزرگ ایرانیان، عبارتند از:

اسامی برندگان مسابقه پازلی، فروشگاه بزرگ ایران به شرح زیر است:

فرزانه فوقانی

معصومه سادات ملا علی محمدی

راحله موسوی

رضا مجیدلو

جعفر رسولی

مسابقه بعدی در حال آماده‌سازی است که می‌توان به صورت حضوری و مجازی (سایت و شبکه‌های اجتماعی) در آن شرکت کرد. شرایط و نوع مسابقه طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]